کد خبر: ۷۲۲۸۸
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۸۶ - ۱۶:۰۶
دبیر کمیته سیاسی کارگزاران خبر داد:

کارگزاران از آیت‌الله مهدوی کنی حمایت می‌کند

پیشتر حزب اعتدال و توسعه نیز حمایت خود را از این چهره برجسته اعلام کرده‌بود
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمد هاشمی، ضمن اعلام حمایت این حزب از آیت‌الله مهدوی‌کنی گفت: «از نظر ما انتخاب ایشان انتخاب اصلح است».
 
محمد هاشمی، دبیر کمیته سیاسی حزب کارگزاران در گفتگو با خبرنگار سیاسی آفتاب،  با بیان اینکه انتخابات خبرگان انتخابات میان‌دوره‌ای است و در تعداد محدودی از حوزه‌های انتخابی انجام می‌شود گفت: «بنابراین حزب ما کمتر به انتخابات خبرگان پرداخته است اما با توجه به جایگاه رفیع مجلس خبرگان و ضرورت انتخاب اصلح- در حوزه انتخابیه تهران ما از حضرت آیت‌ا... مهدوی‌کنی حمایت می‌کنیم. و از مردم دعوت نموده و می‌نماییم که به این شخصیت کم‌نظیر در نهضت اسلامی و انقلاب اسلامی رای دهند».

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: «حضرت آیت‌ا... مهدوی‌کنی از شخصیت‌هایی هستند که از ابتدای آغاز نهضت اسلامی به رهبری امام خمینی (س) همواره همراه نهضت بوده‌ و پس از پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل دولت جمهوری اسلامی، مخصوصاً در سالهای اولیه پیروزی انقلاب، نیز در مشاغل حساس و پرمسئولیتی چون نخست‌وزیری مشارکت فعال داشته‌اند».

هاشمی در ادامه ضمن تأکید دوباره بر حمایت این حزب از کاندیداتوری آیت‌الله مهدوی کنی اظهار داشت: «از نظر ما انتخاب ایشان انتخاب اصلح است». 

گفتنی است حزب اعتدال و توسعه نیز چندی پیش با صدور بیانیه‌ای حمایت قاطع خود را از کاندیداتوری آیت‌الله مهدوی کنی برای ورود به مجلس خبرگان رهبری اعلام کرده بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین