کد خبر: ۷۲۲۸۸۳
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶

پزشکیان: آقای رئیسی! برجام را پاره کن و خلاص

بنظر من اگر بخواهیم به توسعه و رشد برسیم باید با دنیا آشتی کنیم. یک عده از این آقایان در مجلس می‌گفتند برجام بد است، من می‌گویم بد است؟! حالا پاره اش کنید، اما مسائل را هم حل کنید. مگر ادعا نمی‌کردند این دولت مسائل را به برجام گره زده؟ خب این دولت جدید به برجام گره نزند! گفت‌وگو نکند و پاره‌اش کند اما حل کند. ما فرصت نداریم
پزشکیان: آقای رئیسی! برجام را پاره کن و خلاص
آفتاب‌‌نیوز :

مسعود پزشکیان، نماینده‌ی تبریز در مجلس درباره سرنوشت برجام در دولت رئیسی، گفت: ما نمی‌گوییم این دولت بد است، این دولت خیلی هم خوب است؛ هر سیاستی را هم اجرا کند کمک می‌کنیم اما سفره‌ی مردم باید رنگین شود، مشکلات جوانان ما باید حل شود، رانت و رشوه و فساد و فرار مالیاتی و زمین‌خواری باید جمع شود و جمع شدن اینها سیستم و چارچوب می‌خواهد؛ با بگیر و ببند درست نمی‌شود. باید راه علمی را رفت و اینگونه حلش کرد.

گزیده اظهارات پزشکیان را در ادامه می خوانید:

* دولت باید از نظر جهت‌گیری، سیاست و برنامه تیم همراهی درست کند تا آن ادعاها و شعارهایی که داده است را بتواند اجرا کند، ماهم کمک‌شان می‌کنیم که اجرا کنند. ولی نمی‌شود که مثلا بگویند معجونی تهیه می‌کنیم که باهم دعوا می‌کنند؛ دولت یکدست باشد و کارش را بکند اما شعارهایش را اجرا کند؛ یعنی اینها الان بیایند یک میلیون و دویست تا شغل و یک میلیون مسکن را ایجاد کنند، سفره‌ی مردم را رنگین کنند.

* حالا دیگر بهانه نیاورند که ما می‌خواستیم و آمریکا نگذاشت. همان راهی را که معتقدند می‌توانند بروند، بسرعت بروند و حل کنند، ماهم کمک‌شان می‌کنیم و کارشکنی هم نمی‌کنیم. اما فردا نیایند بگویند که «اینگونه بود و فلانی چنان و چنین کرد و…» شما می‌دانستید وضعیت چیست، برجام هم بد است، جمعش کنند و قاطع بروند بدنبال کاری که می‌خواهند انجام دهند. اما فردا دیگر بهانه نیاورند.

* بنظر من اگر بخواهیم به توسعه و رشد برسیم باید با دنیا آشتی کنیم. یک عده از این آقایان در مجلس می‌گفتند برجام بد است، من می‌گویم بد است؟! حالا پاره اش کنید، اما مسائل را هم حل کنید. مگر ادعا نمی‌کردند این دولت مسائل را به برجام گره زده؟ خب این دولت جدید به برجام گره نزند! گفت‌وگو نکند و پاره‌اش کند اما حل کند. ما فرصت نداریم، جوانان‌مان دارند پیر می‌شوند، بیکار و گرفتارند، از آن‌طرف هم فقر و گرسنگی و فساد و رانت و دزدی و رشوه و… تا دلتان بخواهد وجود دارد؛ خودشان هم که می‌گویند وجود دارد، خب درستش کنند. برجام را جمع کنند، نگویند حالا برویم گفت‌وگو کنیم، شما که می‌گفتید گفت‌وگو لازم نیست، پاره‌اش کنید اما مسائل را هم حل کنید؛ حل کنید!

* ما نمی‌گوییم این دولت بد است، این دولت خیلی هم خوب است؛ هر سیاستی را هم اجرا کند کمک می‌کنیم اما سفره‌ی مردم باید رنگین شود، مشکلات جوانان ما باید حل شود، رانت و رشوه و فساد و فرار مالیاتی و زمین‌خواری باید جمع شود و جمع شدن اینها سیستم و چارچوب می‌خواهد؛ با بگیر و ببند درست نمی‌شود. باید راه علمی را رفت و اینگونه حلش کرد.

* حالا اینها آمده‌اند و می‌گویند ما درست می‌کنیم، خب بفرما! از آنهای دیگر خواستند استفاده کنند، بکنند اگر هم نخواستند باید درستش کنند؛ که بنظر من به این سادگی نخواهند توانست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
4
45
رحمت به شیری که خوردی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
4
37
نحواهند توانست
Samadi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
55
5
بنظر میآد این پزشکیلن عم قاطی کرده خب شما که می گفتید خوب است پس ڃرا هشت سال موش و گربه بازی کردید . مردم تبریز باید اینو رد کنن بره ... پیش روحانی . بااین فکر غربگرایی اش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
شرق گرایی خوبه حتی در حد ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
40
7
... هنوز تازه وزرا هم مشغول بکار نشدن طلبکاری هنوز !کمی صبر کنید بعدا ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
3
28
این روزها که از تریبونها فقط شعار و از سخنرانان انواع ادعاهای آنچنانی میشنویم، مگر حرف منطقی هم جائی دارد؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین