کد خبر: ۷۲۲۹۹۲
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹

هتک حیثیت به بهانه ازدواج در شبکه اجتماعی

رئیس پلیس فتا خراسان جنوبی اظهار کرد: یک مورد پرونده هتک حیثیت به بهانه ازدواج در شبکه اجتماعی در خراسان جنوبی کشف شد.
هتک حیثیت به بهانه ازدواج در شبکه اجتماعی
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ علی محمدپور، امروز شنبه ۳۰ مرداد به رسانه‌های گروهی گفت: بانوی جوانی با مراجعه به پلیس فتا مدعی شد فردی ناشناس در فضای مجازی اقدام به انتشار تصاویر خصوصی وی کرده و با ارسال پیام‌های تهدیدآمیز و الفاظ رکیک باعث آزار روحی وی و خانواده‌اش شده است که موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: این خانم در ادامه اظهاراتش عنوان داشت در فضای مجازی با شخصی آشنا شدم و قصد ازدواج داشتیم بنده مدتی با وی در ارتباط بودم، اما هرچه جلوتر رفتیم اخلاق‌های تند و زننده او آشکارتر شد که خواستم رابطه را تمام کنم، اما او مرا تهدید کرد که آبرویت را می‌برم و عکس‌هایت را پخش می‌کنم.

وی گفت: با اقدامات فنی، فرد خاطی به هویت معلوم مورد شناسایی قرار گرفت و با اخذ دستور قضایی، در این پلیس حضور پیدا کرد.

محمدپور گفت: متهم پس از مواجهه با مدارک و مستندات محکم و غیرقابل انکار پلیس به بزه ارتکابی خود اعتراف کرد و درنهایت به همراه پرونده به مراجع قضایی تحویل شد.

رئیس پلیس فتا خراسان جنوبی به مردم هشدار داد افراد در این گونه دوستی‌ها فقط ادعا می‌کنند که ارتباطشان با انگیزه ازدواج است و این رابطه‌های اینترنتی نه تنها مشکلی را حل نمی‌کند، بلکه اگر هم این روابط به ازدواج بینجامد، در زندگی مشترک سوء‌ظن و بی‌اعتمادی را برای دو طرف به همراه دارد.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان هشدارهای پلیس فتا را جدی بگیرند و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان‌های موبایلی موضوع را از طریق نشانی پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین