کد خبر: ۷۲۳۰۹۱
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۳
هفته دوم لیگ فوتبال انگلیس؛

عقده‌گشایی سیتی در روز تاریخی سامان قدوس

در روزی که سامان قدوس برای اولین بار در لیگ برتر فوتبال انگلیس به میدان رفت؛ منچسترسیتی با پنج گل نوریچ را در هم کوبید و به اولین پیروزی فصل رسید.
عقده‌گشایی سیتی در روز تاریخی سامان قدوس
آفتاب‌‌نیوز :

هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس با برگزاری چهار دیدار به صورت همزمان از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه به وقت تهران پیگیری شد که در مهمترین بازی، منچسترسیتی به اولین برد فصل خود دست پیدا کرد.

شاگردان پپ گواردیولا در ورزشگاه اتحاد با نتیجه پرگل پنج بر صفر از سد تیم تازه لیگ برتری شده نوریچ گذشتند تا به اولین برد این فصل برسند و سه امتیازی شوند. تیم کرول(گل به خودی ۷)، جک گریلیش(۲۲)، آیمریک لاپورت(۶۵)، رحیم استرلینگ(۷۱) و ریاض محرز(۸۴) گلزنان سیتیزن‌ها در این مسابقه بودند. تیم دنیل فارکه آلمانی هم با ۲ شکست در قعر جدول رده‌بندی جای گرفت تا شروع خوبی در سال جدید نداشته باشد.

در ورزشگاه الند رود، تیم لیدز یونایتد به مصاف اورتون رفت و در نهایت به تساوی ۲ بر ۲ رضایت داد تا مارسلو بیلسا و رافائل بنیتز به نخستین امتیازات این فصل نائل شوند. متئوش کلیک و رافینیا در دقایق ۴۱ و ۷۳ برای لیدز گلزنی کردند و دومنیک کالورت لوین(۳۰پنالتی) و دمارای گری(۵۰) برای تیم میهمان موفق به گلزنی شدند.

عقده‌گشایی سیتی در روز تاریخی سامان قدوس

در ورزشگاه سلهورست پارک تیم‌های کریستال پالاس و برنت‌فورد نیز به تساوی بدون گل قناعت کردند. با این نتیجه پالاسِ پاتریک ویرا یک امتیازی شد و تیم تازه لیگ برتری شده برنت‌فورد بعد از شکت آرسنال به یک امتیاز ارزشمند دیگر رسید و به امتیاز چهار رسید. سامان قدوس، ستاره ایرانی تیم برنت‌فورد از دقیقه ۷۰ به زمین آمد تا برای اولین بار طعم حضور در لیگ برتر فوتبال انگلیس را بچشد.

در دیگر مسابقه امروز(شنبه) هم استون‌ویلا در خانه خود با ۲ گل از سد نیوکاسل گذشت تا به اولین برد خود برسد و نیوکاسل را با دومین باختش روبرو کند. دنی اینگز مانند بازی اول برای تیم جدیدش گل زد. این بار گل او در دقیقه ۴۸ به ثمر رسید. انور القاضی هم در دقیقه ۶۲ از روی نقطه پنالتی فاصله را ۲برابر کرد.

برایتون و واتفورد از ساعت ۲۱ برگزارکننده آخرین دیدار امشب در لیگ جزیره خواهند بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین