کد خبر: ۷۲۳۱۱۵
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰

تبریک ارتش به مناسبت روز صنعت دفاعی

ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای، 31 مرداد، روز صنعت دفاعی را تبریک گفت.
تبریک ارتش به مناسبت روز صنعت دفاعی
آفتاب‌‌نیوز :

ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای سی و یکم مرداد، روز صنعت دفاعی را تبریک گفت.

متن کامل بیانیه ارتش به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

31 مردادماه بعنوان روز صنعت دفاعی، محملی برای گرامیداشت غیورمردانی است که با تکیه بر توان بومی، بازدارندگی دفاعی کشور را به مرحله‌ای از بالندگی رسانده‌اند که ایران اسلامی را در عرصه‌های مختلف دفاع زمینی، هوایی و دریایی به اوج رسانده و الگویی برای سایر ملل آزادی خواه جهان شده‌اند.

یکی از عرصه‌های مهم که دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی از بدو پیروزی انقلاب اسلامی همواره سعی در تضعیف آن داشته و با اعمال تحریم‌های گوناگون مانع از پیشرفت، رشد و شکوفایی آن می‌شدند؛ عرصه صنعت دفاعی بود که پس از به ثمر نشستن انقلاب اسلامی با تدابیر امام راحل(ره) و اندیشه‌های ناب خلف صالح ایشان امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) یکی از تهدیدهای پیش روی نظام به فرصتی بی‌بدیل برای کشور و نظام تبدیل شده و عرصه قوی را برای پاسخگویی به نیازهای نیروهای مسلح و جواب قاطع به تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان فراهم آورد.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح همواره نشان داده است تحریم‌های ظالمانه دشمن در بخش صنعت دفاعی اراده جوانان متعهد و انقلابی کشور را برای نیل به خودباوری و ساخت و تولید تجهیزات دفاعی بومی به مرحله‌ای رسانده که ارتقای جایگاه نظامی و دفاعی ایران با وجود تحریم‌های همه‌جانبه، را رقم زده است.

ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان بیانیه خود به مناسبت 31 مرداد ماه روز صنعت دفاعی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام صنعت دفاعی کشور به ویژه وزرای شهید دکتر چمران، سرلشکر نامجوی، سرلشکر فکوری و دانشمند هسته‌ای و دفاعی کشور شهید دکتر فخری‌زاده تأکید می‌کند در مسیر جهاد علمی و دستیابی به فناوری‌های پیشرفته دفاعی و تسلیحات راهبردی در حوزه‌های مختلف زمینی، هوایی، دریایی،‌ و ... یار و همراه کارکنان جوان، متخصص و متعهد صنعت دفاعی کشور خواهد بود و در این مسیر از هیچگونه تلاشی دریغ نمی ورزد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین