کد خبر: ۷۲۳۱۴۳
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۲:۴۰

جدال تماشایی برنده نداشت؛ بارسلونا از شکست گریخت

جدال حساس و تماشایی بیلبائو و بارسلونا برنده نداشت و با تساوی یک بر یک به اتمام رسید.
جدال تماشایی برنده نداشت؛ بارسلونا از شکست گریخت
آفتاب‌‌نیوز :

بامداد یکشنبه در دیداری حساس از هفته دوم لیگ فوتبال باشگاه‌های اسپانیا، بیلبائو در سن‌مامس پذیرای بارسلونا بود که این بازی با تساوی همراه شد.

بارسلونا بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه ششم پاس عالی «ممفیس دپای» به «مارتین برایت‌ویت» رسید اما ین مهاجم دانمارکی با ضربه‌ای ضعیف، فرصت سوزی کرد.

در ادامه بازیکنان بیلبائو با دوندگی بالا و پرس شدید، بر روند بازی تسلط کامل پیدا کردند.

در دقیقه دهم بلیبائو در آستانه گلزنی قرار گرفت که ضربه تماشایی «سانکت» با بدشانسی به دیرک دروازه بارسلونا برخورد کرد.

سپس حملات بیلبائو ادامه یافت اما منجر به گل نشد. اشتباهات مدافعان میهمان به خصوص «اریک گارسیا» مشکلات زیادی برای کاتالان‌ها ایجاد کرد.

در دقیقه ۳۰، «جرارد پیکه» مدافع باتجربه بارسلونا به دلیل مصدومیت جای خود را به «آرائوخو» داد.

در ثانیه‌های تلف شده نیمه نخست، آرائوخو با ضربه آکروباتیک تماشایی دروازه بیلبائو را گشود اما داور خطای گارسیا روی دروازه‌بان میزبان را اعلام کرد تا گل پذیرفته نشود.

در ابتدای دوم میزبان تنها چند قدم با گل فاصله داشت که ضربه «آلکس برنگور» را «آرائوخو» از روی خط دروازه بارسلونا بیرون کشید.

حملات بیلبائو در دقیقه ۵۰ جواب داد و ضربه سر تماشایی «مارتینز» به تور دروازه بارسلونا چسبید تا نخستین گل فصل نماینده باسک ثبت شود.

برتری مطلق بیلبائو بر توپ و میدان ادامه داشت و «نتو» دروازه‌بان بارسلونا با جند واکنش خوب اجازه نداد کار تیمش دشوارتر شود.

در دقیقه ۷۳ و در معدود موقعیت‌های بارسلونا، ضربه تماشایی «فرانکی دی‌یونگ» با بدشانسی به دیرک دروازه میزبان برخورد کرد، اما در ادامه شاگردان «رونالدو کومان» بر روند بازی مسلط شدند.

دو دقیقه پس از آن، پاس «سرجیو روبرتو» که به‌عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمده بود به «دپای» رسید و مهاجم هلندی با شوتی مهارنشدنی گل تساوی بارسلونا را به ارمغان آورد. این نخستین گل ستاره هلندی با پیراهن بارسلونا در دیدارهای رسمی بود.

در دقیقه ۸۵ «دپای» می‌توانست گل دوم خود و تیمش را ثبت کند اما ضربه ضعیف او راهی به دروازه پیدا نکرد.

در دقیقه ۹۲ گارسیا در ادامه عملکرد ضعیفش، توپ را لو داد و مجبور شد مهاجم بیلبائو را سرنگون کند و با کارت قرمز داور از زمین اخراج شد.

بارسلونا با این تساوی به امتیاز چهار رسید و بیلبائو هم دو امتیازی شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین