کد خبر: ۷۲۳۲۷۱
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۹

اوج‌گیری قیمت‌ها در بازار خودرو/ پراید ۱۵۲ میلیون تومان شد

 با بازگشایی بازار خودرو قیمت‌ها در این بازار دوباره اوج گرفتند و در این بین خودرو‌های گروه پراید در این مدت بیشترین افزایش قیمت را تجربه کردند.
اوج‌گیری قیمت‌ها در بازار خودرو/ پراید ۱۵۲ میلیون تومان شد
آفتاب‌‌نیوز :

با بازگشایی اصناف در دومین روز هفته رشد قیمت‌ها در بازار خودرو شدن بیشتری گرفته است؛ در بین خودرو‌های پراید مدل ۱۱۱ امروز ۲ میلیون تومان دیگر گران شد و ۱۵۲ میلیون تومان قیمت خورد و مدل ۱۳۱ این خودرو نیز از ۱۳۷ میلیون تومان امروز به قیمت ۱۳۸ میلیون تومان رسید و مدل ۱۳۲ پراید نیز در ۲۴ ساعت گذشته ۲ میلیون تومان گران شد و ۱۳۳ میلیون تومان قیمت خورده است. خودرو‌های پراید ۱۵۱ مدل ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ نیز در این مدت افزایش قیمت‌های چشمگیری را تجربه کردند و به ترتیب ۲ و یک میلیون تومان گران شدند.

دربین خودرو‌های پژو نیز افزایش قیمت‌ها در ۲۴ ساعت گذشته چشمگیر بوده است؛ ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۳۹۹ این گروه از ۲۳۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۳۵ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت ۵ میلیون تومان گران شده است و ۲۵۰ میلیون تومان قیمت خورده است و ۲۰۶ تیپ ۵ نیز در این مدت ۵ میلیون تومان دیگر گران شده است و در حال حاضر ۳۰۵ میلیون تومان قیمت خورده است.

سایر خودرو‌های این گروه در این مدت از نوسانات قیمتی در امان ماندند.

خودر‌های تیبا، رانا و کوییک در این مدت کمترین نوسانات قیمتی را تجربه کردند و در بین خودرو‌های دنا نیز دنا توربو پلاس دنده‌ای مدل ۱۴۰۰ از ۴۲۴ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۴۳۰ میلیون تومان رسیده است که ۶ میلیون تومان افزایش قیمت داشته است.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است:

اوج‌گیری قیمت‌ها در بازار خودرو/ پراید ۱۵۲ میلیون تومان شد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین