کد خبر: ۷۲۳۳۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۰

واکنش امام به حمله ذوالنوری: صحبت‌های مطرح شده درباره خاتمی کذب است

رئیس بنیاد باران اظهارات روز گذشته نماینده قم درباره نقش رئیس دولت اصلاحات در ماجرای بیت آیت‌الله منتظری و حصر وی را کذب محض و تهمت خواند.
واکنش امام به حمله ذوالنوری: صحبت‌های مطرح شده درباره خاتمی کذب است
آفتاب‌‌نیوز :

روز گذشته مجتبی ذوالنوری، نماینده قم در مجلس در دفاع از اسماعیل خطیب وزیر پیشنهادی اطلاعات به سیدمحمد خاتمی، رئیس دولت حمله کرد و او را مقصر حوادث مربوط به بیت آیت‌الله منتظری در سال ۷۶ و عامل حصر مرحوم منتظری معرفی کرد.

جواد امام، رئیس بنیاد باران در این باره می‌گوید: «باید از این‌هایی که چنین صحبت‌هایی را بدون در نظر گرفتن قانون، انسانیت و انصاف می‌زنند به خدا پناه برد! تا جایی که بنده اطلاع دارم، بعید است آقای خاتمی تمایلی برای واکنش به این اظهارات داشته باشند؛ چراکه سخن ایشان شنیده نخواهد شد و قرار هم نیست مورد رسیدگی و توجه قرار گیرد. وی با بیان این‌که جای تاسف است که تریبون مجلس به جایی برای حمله به خادم ملت تبدیل می‌شود، تاکید می‌کند: «نسبت‌هایی که داده شده است، تهمت است. آقای خاتمی همواره سعی داشتند، خویشتندار باشند و مردم را به این رفتار دعوت کنند. رفتاری که باعث تحریک مردم و شورش آن‌ها شود، نداشتند.»

امام ادامه می‌دهد: «آقای خاتمی از این جهت مورد نقد و اعتراض‌اند که همواره سعی کردند، جامعه را به آرامش دعوت کنند. صحبت‌های مطرح شده درباره ایشان نیز کذب محض و تهمت است.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
مرادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
2
16
جناب دکتر سید محمد خاتمی با اختلاف بهترین و پاکترین رئیس جمهور ایران بود. درود بر سید بزرگوار و مظلوم و مردم دار
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین