پایگاه خبری آفتاب
۰۳ /تير /۱۴۰۵
Wednesday 24 June 2026
کد خبر:۷۲۳۳۱۵
۰۳:۴۴
۱۴۰۰/۰۶/۰۱

کشف داروی کرونا در منزل کارمند بیمارستان در بندرعباس

کشف داروی کرونا در منزل کارمند بیمارستان در بندرعباس
رئیس کل دادگستری هرمزگان از دستگیری کارمند متخلف بیمارستان شهید محمدی بندرعباس و کشف مقادیر قابل توجهی داروی درمان کرونا از منزل او خبر داد.
۰۳:۴۴
۱۴۰۰/۰۶/۰۱
به گزارش آفتاب نیوز،

در پی گزارشات دریافتی از شهروندان بندرعباسی مبنی بر اینکه یکی از کارمندان بیمارستان شهید محمدی بندرعباس به صورت غیرقانونی و خارج از چرخه توزیع، اقدام به فروش داروهای درمان کرونا در بازار آزاد می کند، با توجه به اهمیت موضوع و کمبود این داروها در مراکز درمانی استان و سراسر کشور، به دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس مأموریت داده شد، تدابیر لازم را به منظور بررسی موضوع و شناسایی متهم اتخاذ کند.

در نتیجه اقدامات قضائی و به دستور دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس، مأموران پلیس امنیت اطلاعات و امنیت عمومی استان هرمزگان با رصد دقیق و لحظه به لحظه فعالیت‌های متهم، موفق شدند محل دپوی داروهای ضد کرونا را شناسایی کنند.

با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از منزل متهم، مقادیر قابل توجهی انواع داروی ضد کرونایی به ویژه رمدسیویر کشف و ضبط شد، در نتیجه تحقیقات مشخص شده نامبرده داروهای کشف شده را به چند برابر قیمت واقعی در سطح شهر به فروش می رسانده است.

گزارش خطا
ارسال پیام
captcha