کد خبر: ۷۲۳۶۵
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۸۶ - ۱۴:۴۰
با اشاره به گفتگوی پیرموذن با V.O.A

اژه‌ای: پیرموذن خائن است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: وزیر اطلاعات با اشاره به مصاحبه نورالدین پیرمؤذن با تلویزیون صدای امریكا گفت: این اقدام، زشت و خیانت می‌باشد. 

به گزارش فارس، محسنی اژه‌ای وزیر اطلاعات پس از پایان جلسه صبح امروز چهارشنبه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی درباره مصاحبه نورالدین پیرمؤذن سخنگوی فراكسیون اقلیت مجلس با شبكه تلویزیونی صدای امریكا گفت:‌ این اقدام واقعاً خیانت و زشت است و نه تنها در شأن یك فردی با چنان مسئولیتی نبود بلكه یك فرد معمولی هم حاضر نمی‌شود با بیگانگان این گونه صحبت كند.

وی افزود: ‌بر اساس مقررات كشور افرادی كه دارای مسئولیت‌های اینگونه هستند، از مصاحبه با بیگانگان و شبكه‌هایی همچون رادیوفردا و تلویزیون صدای آمریكا منع شده‌اند و نمی‌توانند اینگونه مصاحبه كنند.

محسنی اژه‌ای همچنین در پاسخ به سؤالی درباره مذاكرات و ملاقات دبیركل سابق حزب مشاركت با سفیر آلمان و تقاضای این سفیر برای ملاقات با دیگر گروه‌های سیاسی كشور گفت: تماس با افراد بیگانه ضوابطی دارد و هر كسی نمی‌تواند در هر موضوعی با بیگانگان صحبت كند و برخی از موارد نیز حتماً باید با اطلاع و هماهنگی وزارت امور خارجه باشد.

وی افزود: در اینگونه ملاقات‌ها نباید مسائلی علیه سیاست‌های داخلی نظام مطرح و موجب سوء‌استفاده شود و از ناحیه هر كس، حزب و یا هر گروهی كه باشد، به ضرر مملكت بوده و خیانت است و اگر افرادی كه در این ملاقات‌ها شركت می‌كنند سرشناس باشند، غلط بودن آن بیشتر است و از قبح قضیه كم نمی‌شود بلكه بر زشتی كار می‌افزاید.

وزیر اطلاعات در پاسخ به این سؤال كه گفته می‌شود مذاكرات محمدرضا خاتمی با سفیر آلمان شنود شده است گفت:‌ از خودشان باید بپرسی لابد خودشان ضبط كرده‌اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین