کد خبر: ۷۲۳۶۵۲
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۴
تبلیغات

در‌های بهترین هتل‌های تهران به روی شما باز است

اگرچه عنوان بهترین هتل کمی سلیقه‌ای است، اما با توجه به معیار‌هایی نظیر تعداد ستاره می‌توان به تفکیک و معرفی بهترین هتل‌های تهران پرداخت. بر این اساس هتل‌های پنج ستاره و بعد از آن هتل‌های چهار ستاره تهران در گروه بهترین‌ها قرار می‌گیرند.
در‌های بهترین هتل‌های تهران به روی شما باز است
آفتاب‌‌نیوز :

در سال‌های اخیر شاهد ساخت چندین هتل شیک و لوکس در تهران بوده‌ایم. با این روند، دیگر نمی‌توان با اطمینان خاطر از یک یا دو نام خاص به عنوان بهترین هتل‌های تهران یاد کرد. هتل‌هایی که با امکانات فوق‌العاده و لوکس‌شان، میزبان شایسته‌ای برای گردشگران و مقامات ایرانی و خارجی هستند. بهترین هتل‌های تهران که عمدتا پنج ستاره و در برخی موارد چهار ستاره هستند، در نقاط شمال، غرب و مرکز پایتخت واقع شده‌اند و از دسترسی مناسبی برای رسیدن به مراکز مهم و نقاط کلیدی شهر برخوردار هستند.

همه چیز درباره بهترین هتل‌های تهران
برای اینکه بتوانیم از میان هتل‌های تهران، بهترین‌ها را انتخاب کنیم، باید ملاک‌های منطقی داشته باشیم. ستاره‌ها، امکانات و قیمت هتل‌ها می‌تواند راهنمای ما برای انتخاب بهترین هتل‌های تهران باشد.

امکانات بهترین هتل‌های تهران
اما هتل‌هایی که با عنوان بهترین هتل‌ها از آن‌ها یاد می‌شود، چه امکاناتی دارند؟ اتاق‌ها و سوئیت‌های آن‌ها علاوه بر اینکه بسیار لوکس هستند، امکانات ویژه‌ای دارند که از میان آن‌ها می‌توان به سیستم‌های تهویه، سرمایش و گرمایش عالی، مینی‌بار، مبلمان شیک و… اشاره کرد. بهترین هتل‌های تهران امکانات تفریحی خاصی هم دارند؛ مجموعه آبی، سالن بیلیارد و سالن بازی کودکان بخشی از این امکانات است. رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های متنوع با خوراکی‌های لذیذ، چشم‌انداز زیبا از شهر و سالن‌های همایش مجهز نیز از دیگر ویژگی‌های آنهاست.

ستاره‌های بهترین هتل‌های تهران
اگرچه عنوان بهترین هتل کمی سلیقه‌ای است، اما با توجه به معیار‌هایی نظیر تعداد ستاره می‌توان به تفکیک و معرفی بهترین هتل‌های تهران پرداخت. بر این اساس هتل‌های پنج ستاره و بعد از آن هتل‌های چهار ستاره تهران در گروه بهترین‌ها قرار می‌گیرند. هتل‌های چهار ستاره نسبت به هتل‌های پنج ستاره پراکندگی بیشتری در شهر دارند. در بین هتل‌های سه ستاره تهران هم هتل‌هایی وجود دارد که می‌توان آن‌ها را بین بهترین هتل‌های تهران قرار داد. در واقع تناسب بین امکانات و قیمت، این امتیاز را به هتل‌های سه ستاره داده است.

برای اینکه تقسیم‌بندی و معرفی بهترین هتل‌های تهران آسان‌تر باشد، آن‌ها را در گروه هتل‌های ۵، ۴ و ۳ ستاره بررسی می‌کنیم.

هتل‌های پنج ستاره تهران

هتل اسپیناس پالاس تهران

در‌های بهترین هتل‌های تهران به روی شما باز است

بی‌شک یکی از بهترین هتل تهران هتل اسپیناس پالاس است. این هتل با ظاهر بسیار شیک، سوئیت‌هایی مجهز و امکانات تفریحی عالی این عنوان را به دست آورده است. هتل اسپیناس پالاس چندین رستوران شیک و لوکس دارد. علاوه بر این مهمانان برای استراحت و تفریح می‌توانند از امکانات تفریحی متنوع هتل لذت ببرند. مجموعه آبی شامل استخر، سونا و جکوزی از جمله این امکانات است. مهمانان خارجی و داخلی که در این هتل بوده‌اند، اقامت خود را عالی و بی‌نقص توصیف کرده‌اند.

هتل اسپیناس تهران
اسپیناس هم مانند اسپیناس پالاس، یکی از بهترین هتل‌های پنج ستاره تهران است. این هتل با امکانات مشابه در مرکز شهر واقع شده و به مناطق کلیدی پایتخت نزدیک است. هتل اسپیناس ۱۸ طبقه دارای سوئیت‌ها و اتاق‌های شیک و مجهز با چشم‌انداز شهر است. هتل اسپیناس با نام هتل اسپیناس خلیج فارس هم شناخته می‌شود. تمیز بودن اتاق‌ها، حمام‌های بزرگ و خوش برخورد بودن کارکنان، از امتیازات این هتل توسط مهمانان عنوان شده است.

هتل پارسیان آزادی تهران
هتل پنج ستاره پارسیان آزادی، با امکانات فوق‌العاده‌اش یک میزبان حرفه‌ای برای سفر‌های حرفه‌ای شماست. ضمناً سویئت‌های ویژه این هتل بسیار شیک و مجهز هستند. موقعیت مکانی مناسب هتل پارسیان آزادی، امکانات تفریحی و خدمات عالی، هتل پارسیان آزادی را در بین بهترین هتل‌های تهران قرار داده است. اگر دلتان می‌خواهد از چشم‌انداز کوهستانی هتل لذت ببرید، اتاق‌هایی در طبقه دهم یا بالاتر رزرو کنید. ضمنا چنانچه می‌خواهید اتاقتان ساکت باشد، ترجیحا اتاقتان در بال غربی انتخاب کنید.

هتل استقلال تهران
هتل استقلال، هتلی ریشه‌دار و معتبر است؛ این هتل که تا مدت‌ها به تنهایی عنوان بهترین هتل تهران را از آن خود کرده بود، همچنان در میزبانی ایده‌آل است. به نظر می‌رسد هتل استقلال با توجه به ساختار و بافتش، بیشتر مناسب مهمانان داخلی باشد تا خارجی. امکانات بال شرقی در سطح هتل پنج ستاره و بال غربی در سطح هتل چهار ستاره است.

هتل هما تهران
دیگر هتل معروف تهران، هتل هما است. این هتل پنج ستاره که در نزدیکی میدان ونک واقع شده هم به شمال شهر تهران دسترسی مناسبی دارد و هم به مناطق مرکزی. صبحانه‌ای متنوع و لذیذ از مزایای هتل هماست.

هتل لاله تهران
یکی دیگر از هتل‌های زیبای تهران، هتل لاله است. این هتل با سوئیت‌های مجهز، رستوران‌های متنوع و امکانات تفریحی عالی، در رده بهترین هتل‌های تهران قرار می‌گیرد. هتل لاله از شناخته‌شده‌ترین و معتبرترین هتل‌های تهران است. اگرچه هتل بازسازی شده و تجهیزات مدرن در آن وجود دارد، اما با این حال اگر خواهان امکاناتی بسیار مدرن‌تری هستید، هتل لاله تنها گزینه‌تان برای رزرو نیست. برای رزرو هتل‌های تهران اینجا کلیک کنید.

هتل نووتل تهران
هتل نووتل هم هتلی ۵ ستاره با امکانات رفاهی و خدماتی عالی است. اما این هتل با سایر هتل‌های تهران یک تفاوت مهم دارد. این تفاوت موقعیت مکانی هتل است. این هتل در نزدیکی فرودگاه بین المللی امام خمینی واقع شده و مناسب مسافرانی است که عازم سفر خارجی‌اند. هتل نووتل علاوه بر اقامت روزانه، امکان رزرو و اقامت ساعتی را هم برای مهمانان فراهم آورده است.

هتل‌های چهار ستاره تهران
بعد از بررسی هتل‌های ۵ ستاره نوبت به معرفی بهترین هتل‌های ۴ ستاره تهران می‌رسد. در ادامه با برخی از این هتل‌ها آشنا می‌شویم.

هتل پارسیان کوثر تهران
هتل پارسیان کوثر که در مرکز شهر واقع شده، اگرچه چهار ستاره است، اما با امکانات تفریحی و رفاهی مناسب، خود را در بین بهترین هتل‌های تهران جا داده است.

هتل برج سفید تهران
هتل برج سفید با ظاهر مدرنش، نگین خیابان پاسداران است. علاوه بر رستوران گردان، اتاق‌های شیک و خدمات عالی این هتل را به یکی از بهترین‌های تهران تبدیل کرده است. با اقامت در اتاق‌های هتل، چشم‌اندازی بی‌نظیر از شهر خواهید داشت؛ سر و صدا هم آزارتان نمی‌دهد.

هتل‌های سه ستاره تهران
برای برخورداری از امکانات رفاهی مناسب و پرداخت هزینه کمتر، هتل ۳ ستاره می‌تواند گزینه خوبی برای مهمانان باشد؛ بنابراین در ادامه به چند نمونه از بهترین هتل‌های ۳ ستاره تهران اشاره می‌شود.

هتل بلوط تهران

در‌های بهترین هتل‌های تهران به روی شما باز است

در هتل بلوط تهران خبری از ساختمانی چند طبقه نیست. هتل در فضایی سرسبز و باغی بزرگ ساخته شده است. اتاق‌های هتل با طراحی داخلی زیبا و رنگارنگ، باعث نشاط مهمانان می‌شود. هتل در ولنجک واقع شده و دسترسی مطلوبی به مناطق شمال پایتخت دارد. رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌هایی شیک با خوراکی‌های خوشمزه از دیگر امکانات هتل بلوط تهران است.

هتل شهر تهران
هتل شهر در شرق تهران واقع شده است. با اقامت در این هتل به پایانه مسافربری شرق، ایستگاه اتوبوس BRT و جاده دماوند نزدیک هستید. ساختمان زیبا با طراحی جذاب و شیشه‌های رنگی، جلوه ویژه‌ای به ظاهر هتل شهر داده است. اگرچه هتل ۳ ستاره است، اما استخر بزرگ و تمیزی دارد که می‌تواند محل مناسبی برای ورزش و تفریح مهمانان باشد. نداشتن جای پارک و قدیمی بودن برخی اتاق‌ها از نقاط ضعف هتل شهر تهران است که مهمانان به آن‌ها اشاره می‌کنند.

در این متن تنها تعداد محدودی از هتل‌ها را به عنوان بهترین هتل‌های تهران معرفی کردیم. هتل‌های پنج ستاره، هتل‌های چهار ستاره، هتل‌های سه ستاره و هتل آپارتمان‌های دیگری نیز وجود دارند. هتل‌هایی که انتخاب از میان آن‌ها به اولویت‌های شما بستگی دارد. برای مشاهده فهرست کامل و متنوع از هتل‌های تهران به www.jabama.com/hotels سری بزنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین