کد خبر: ۷۲۳۷۲۱
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۸

دستگیری ۱۲ نفر از اراذل و اوباش در تبریز

جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری 12 نفر اراذل و اوباش در تبریز خبر داد.
دستگیری ۱۲ نفر از اراذل و اوباش در تبریز
آفتاب‌‌نیوز :

سردار علی محمدی روز چهارشنبه، سوم شهریور ماه، در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی کسب اخباری مبنی بر اینکه تعدادی از افراد شرور و اوباش در سطح استان و بویژه شهرستان تبریز با استفاده از سلاح گرم و سرد موجب رعب و وحشت شهروندان شده اند، موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: با اشرافیت اطلاعاتی و شیوه‌های پلیسی ۱۲ نفر از اراذل و اوباش شناسایی و دریک عملیات ضربتی پلیس دستگیر که در بازرسی از مخفیگاه متهمان چهار قبضه سلاح گرم و تعدادی سلاح سرد، مقادیری مواد مخدر، مشروبات الکلی و اقلام ممنوعه کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان تاکید کرد: پلیس همواره به صورت شبانه روزی در راستای تامین امنیت مردم عزیز استان با هرگونه هنجار شکنی‌های اجتماعی توسط اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت عمومی با جدیت برخورد می‌کند تا امنیت قابل قبولی در سطح استان برقرار شود.

وی به افراد هنجارشکن و اوباشی که بخواهند با حرکات نامتعارف امنیت و ارامش شهروندان را به مخاطره بیاندازند هشدار داد و گفت: امنیت جامعه و شهروندان خط قرمز پلیس بوده و اجازه نخواهیم داد به امنیت و آرامش جامعه خدشه‌ای وارد شده و با مخلان امنیت و اراذل و اوباش سخت و قانونی برخورد خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، محمدی در پایان ضمن تقدیر از همکاری مردم و آحاد جامعه با پلیس، از شهروندان درخواست کرد:در صورت اطلاع از هرگونه هنجار شکنی توسط مخلان نظم و امنیت مراتب را در اسرع وقت با شماره تلفن‌های ۱۱۰ و ۱۹۷ به پلیس گزارش کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین