کد خبر: ۷۲۳۹۶
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۸۶ - ۱۸:۲۳

فیلم‌های اکران نوروزی سینماها مشخص شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمد‌رضا صابری اعلام کرد؛ در جلسه امروز شورای صنفی نمایش با تصویب نهایی آئین‌نامه جدید، فیلم‌های اكران نوروز تمام سینماها به جز گروه سینمایی عصر جدید مشخص شد.

سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفت و گو با فارس در مورد جلسه امروز شورای صنفی نمایش گفت: در این جلسه ضمن تصویب نهایی آئین‌نامه جدید شورای صنفی نمایش فیلم‌های اكران نوروز تمام سینماها به جز گروه سینمایی عصر جدید مشخص شد.

وی در مورد تغییرات جدید آئین‌نامه شورای صنفی نمایش گفت: مهمترین تغییر این آئین‌نامه افزایش گروه‌های سینمایی از 4 گروه به 5 گروه بود كه سینما آزادی سرگروه جدید سینماهای تهران است همچنین گروه‌های سینمایی از شكل تك سینمایی به شكل دو سینمایی درآمدند.
 
وی در مورد تركیب جدید گروه‌های سینمایی گفت: آفریقا و سروش، آزادی و صحرا، استقلال و ایران 1، قدس و ایران 2، عصر جدید و ایران 3 تركیب جدید گروه‌های سینمایی هستند.

وی در توضیحی افزود: گروه‌بندی جدید به این معناست كه حتما سینماهایی زیرگروه موظف به نمایش فیلم‌های به نمایش درآمده در سینمای سرگروه خود هستند ولی می‌توانند مستقلا خود نیز به نمایش بعضی آثار سینمایی بپردازند.

صابری در مورد فیلم‌های اكران نوروز گفت: «مجنون لیلی» از 26 اسفند در گروه آفریقا ، «به همین سادگی» از 29 اسفند در گروه استقلال، «زن دوم» از 27 اسفند درگروه آزادی و «دایره زنگی» از 29 اسفند در گروه سینمایی قدس به نمایش درمی‌آید.

وی در پایان افزود: گروه سینمایی عصر جدید فیلم جدیدی برای اكران به شورا معرفی نكرد كه شورای صنفی تا روز شنبه به این سینما برای معرفی فیلم اكران نوروز خود فرصت داده و در غیر این صورت شورا راسا نسبت به تعیین فیلمی برای اكران نوروزی این سینما اقدام خواهد كرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۸۷/۰۱/۰۷
0
0
اگه میشه فیلم هایی که قرار است در آینده در سینما اکران شوند برای ایمیل من بفرستید
متشکرم
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین