کد خبر: ۷۲۴۰۴۲
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲
فرمانده انتظامی استان مازندران خبر داد

کاهش ۴۲ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی مازندران

فرمانده انتظامی استان مازندران گفت:با اجرای طرح ممنوعیت تردد کرونایی میزان تردد خودروها در محورهای مواصلاتی استان از ۲۴ مردادماه تاکنون ۴۲ درصد کاهش داشته است .
کاهش ۴۲ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی مازندران
آفتاب‌‌نیوز :

مرتضی میرزایی کرد: طرح ممنوعیت تردد کرونایی از ۲۴ مردادماه تا ۶ شهریورماه در سطح محورهای مواصلاتی استان اجرایی شد .

وی تصریح کرد: در این طرح از ورود بیش از ۲۵ هزار و ۹۱۳ خودرو به استان مازندران جلوگیری شد و بیش از ۲۱ هزار و ۲۵۹ خودرو که اقدام به نقص قوانین ومقررات کرده اعمال قانون شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران اظهار کرد: با اجرای این طرح میزان تردد خودروها در محورهای مواصلاتی استان از ۲۴ مردادماه تاکنون ۴۲ درصد کاهش داشته است .

میرزایی با اشاره به پایان طرح ممنوعیت تردد از استمرار طرح محدودیت تردد کرونایی برای ورود خودروها به شهرهایی با وضعیت قرمز و نارنجی تا اطلاع ثانوی خبر داد و افزود: ورود خودروهایی با پلاک غیر بومی به شهرهای با وضعیت قرمز یک میلیون تومان و به شهرهای با وضعیت نارنجی ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد .

فرمانده انتظامی استان مازندران ضمن قدردانی از شهروندان و رانندگان وسایل نقلیه در همکاری با پلیس برای اجرای موفقیت آمیز طرح ممنوعیت تردد کرونایی به شهروندان توصیه کرد: برای ریشه کنی و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا حدالامکان در خانه بمانند و از تردد های غیر ضروری و مهمانی ها و تجمعات جدا خودداری کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین