کد خبر: ۷۲۴۰۶۸
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۰

نظر وزیر جدید کار درباره پرداخت یارانه و مبلغش

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: یارانه ۴۵ هزار تومانی اثر رفاهی خاصی ایجاد نمی‌کند، به دنبال رفع تبعیض در پرداخت یارانه هستیم.
نظر وزیر جدید کار درباره پرداخت یارانه و مبلغش
آفتاب‌‌نیوز :

حجت عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: قطعا یارانه ای که در حال حاضر پرداخت می شود اثر رفاهی خاصی را بر جامعه و مردم ندارد و سال گذشته هم مصوب شده تا یارانه های معیشتی و سایر موارد به خانوارها پرداخت شود.

وی افزود: آنچه که مدنظر ما است رفع تبعیض در پرداخت یارانه است، یعنی اینکه پرداخت یارانه به افرادی که از شرایط اقتصادی بهتری دارند، کاهش پیدا کند تا یارانه افراد نیازمندتر افزایش پیدا کند.

عبدالملکی تصریح کرد: مسئله اصلاح نظام یارانه ها یک موضوع بسیار کلان در سطح ملی و در سطح حاکمیت است، به تنهایی در یک وزارتخانه نمی توانم تصمیم خاصی در مورد پرداخت یارانه اتخاذ کنیم.

به گفته وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دولت در حالت کلی به اینکه به اقشار متوسط و کم درآمد کمک بیشتری صورت کند، اتفاق نظر دارد.

وی گفت:یارانه ۴۵ هزار تومانی اثر رفاهی خاصی ایجاد نمی‌کند، به دنبال رفع تبعیض در پرداخت یارانه هستیم. می‌توانیم در صورت شناسایی، یارانه افراد متمول را قطع و به مبلغ یارانه خانواده‌های کم درآمد اضافه کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین