کد خبر: ۷۲۴۱۲
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۸۶ - ۲۱:۲۶

3 کشتی جدید در كیش به روی آب رفت

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سه فروند شناور جدید مسافری و باری در بندرگاه جزیره كیش به آب انداخته شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی آفتاب به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش، مدیرعامل این سازمان در مراسم به آب انداختن این سه كشتی جدید با اشاره به این‌كه وجود دریا و خلیج فارس یكی از زمینه‌های توسعه جزیره كیش است بر ضرورت استفاده هر چه بهتر و بیشتر از این نعمت خدادادی برای گسترش و رشد فعالیت‌های اقتصادی و گردشگری تاكید كرد.

مجید شایسته گفت: یكی از زمینه‌های توسعه گردشگری در كیش افزایش بندرگاه تجاری و مسافری این جزیره با اجرای طرح‌های مختلف توسعه‌ای است.

وی با حمایت از حضور بخش خصوصی در این منطقه آزاد، خاطر نشان كرد: اگر بخش خصوصی در كیش حضور نداشت، توسعه و رونق كیش مفهوم پیدا نمی كرد.

شایسته در بخش دیگری از سخنان خود بر ارائه مجموعه‌های جدید به ویژه به گردشگران جزیره كیش تاكید كرد و گفت: با توسعه خطوط منظم كشتیرانی مسافری و توسعه راه‌های جاده ای، مجموعه های گردشگری جدید توسط آژانسهای مسافرتی بخش خصوصی در حال طراحی است.

وی اظهار كرد: در افق سال 1404 طرح جامع كیش، افزایش ظرفیت نقل و انتقال مسافر از بندرگاه كیش به 300 هزار نفر پیش بینی شده كه با توجه به روند توسعه بندرگاه رسیدن به این ظرفیت بیش از موعد تعیین شده دور از دسترس نیست.

مدیرعامل شركت كشتیرانی كیش نیز در این مراسم گفت: سه كشتی مرجان كیش با ظرفیت 50 مسافر و20 تن بار در ارائه خدمات پشتیبانی به سكوهای نفتی، كشتی گوهر كیش با ظرفیت انتقال 235 مسافر در مسیرهای داخلی كیش به بندر آفتاب و بندر لنگه خدمات خود را ارائه می كنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین