کد خبر: ۷۲۴۲۱۸
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۲

تیراندازی در محله نظام‌آباد تهران منجر به زخمی شدن ۴ عابر شد

پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری عامل اصلی تیراندازی و مصدومیت چهار شهروند در محله نظام آباد خبر داد.
تیراندازی در محله نظام‌آباد تهران منجر به زخمی شدن ۴ عابر شد
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ علی شاملو رئیس پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری عامل تیراندازی و تخریب یک واحد صنفی پوشاک در محله نظام آباد خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم ۳ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز و سلاح سرد کشف شد.

سرهنگ شاملو در تشریح جزییات خبر فوق اظهار داشت: در اواسط مرداد ماه از طریق سامانه ۱۱۰ گزارشی در خصوص تیراندازی و تخریب یک واحد صنفی پوشاک و مجروح شدن ۴ نفر از شهروندان در محله نظام آباد دریافت شد و با توجه به اهمیت موضوع سریعا تیمی از ماموران پایگاه سوم به آدرس اعلامی مراجعه کردند.

وی گفت: در تحقیقات مشخص شد که ۳ نفر از افراد شرور منطقه در پی اختلاف با متصدی یک واحدی صنفی به آن محل مراجعه کرده و ضمن تخریب مغازه وی، با استفاده از سلاح شکاری غیر مجاز ۴ نفر از شهروندان را مجروح و از محل متواری گریخته اند.

سرهنگ شاملو با بیان اینکه مخفیگاه متهمان در محله نظام آباد شناسایی شد، تصریح کرد: با هماهنگی قضائی روز گذشته متهمان دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۲ قبضه سلاح سرد و یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و تعدای فشنگ کشف شد.

رئیس پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد، خاطر نشان کرد: تلاش برای دستگیری سایر همدستان وی همچنان در دستور کار پلیس قرار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین