کد خبر: ۷۲۴۲۳۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰
سرنخ‌هایی از سارقان واکسن‌های کرونا در دست است

چه کسی و چگونه واکسن‌های کرونا در تهران را دزدید؟

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به سرقت ۳۰۰ دز واکسن کرونا از مسیر انبار تا مرکز واکسیناسیون اعلام کرد: با سرنخ‌های به دست آمده، دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفته است. رئیس کمیته امنیتی ستاد کرونا استان تهران نیز گفت: رسانه ها از تشویش اذهان عمومی خودداری کنند.
چه کسی و چگونه واکسن‌های کرونا در تهران را دزدید؟
آفتاب‌‌نیوز :

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به سرقت ۳۰۰ دز واکسن کرونا از مسیر انبار تا مرکز واکسیناسیون اعلام کرد: با سرنخ‌های به دست آمده، دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

سردار "حسین رحیمی" اظهار داشت: خانمی که مسئول انتقال واکسن‌ها از انبار وزارت بهداشت به مرکز واکسیناسیون بود، جابه‌جایی واکسن‌ها را با یک تاکسی عمومی انجام داد که سارقان در مسیر محموله را سرقت کردند.

به گزارش ایرنا، وی تاکید کرد: شهروندان برای تزریق واکسن فقط به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند و از خرید و فروش این دارو به صورت حضوری و در فضای مجازی جداً خودداری کنند.

رئیس کمیته امنیتی ستاد کرونا استان تهران ضمن تکذیب خبر سرقت واکسن در تهران گفت: رسانه‌ها از تشویش اذهان عمومی خودداری کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ حمیدرضا گودرزی در مورد صحت خبر حمله دزدان به خودرو حمل واکسن کرونا در تهران مربوط به امروز ۷ شهریورماه اظهار داشت: خبر حمله دزدان به خودرو حمل واکسن کرونا در تهران مربوط به امروز یکشنبه صحت ندارد و هیچ گونه سرقتی امروز رخ نداده و گزارش نشده است.

وی ادامه داد: سرقت محدودی به تاریخ ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ رخ داده بود که دقایقی بعد از وقوع سرقت در همان تاریخ اطلاع رسانی شده است و پرونده سرقت در دست بررسی و پیگیری از سوی مراجع قضایی می‌باشد.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران تاکید کرد: رسانه‌ها با حفظ رسالت اصلی خود به ویژه در زمینه سلامت مردم از تشویش اذهان عمومی خودداری کنند.

توضیحات تکمیلی پلیس

مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت درباره این خبر اعلام کرد: در تاریخ 26 مرداد ماه امسال، یعنی حدود سه هفته پیش، خبری در مورد سرقت واکسن کرونا از صندلی عقب یک خودرو به پلیس اطلاع داده شد که درپی آن ماموران برای رسیدگی به موضوع وارد عمل شده و تحقیقات خود را آغاز کردند.

با آغاز تحقیقات ماموران پلیس مشخص شد که این سرقت به هیچ عنوان سرقت به عنف یا توام با تهدید و درگیری نبوده و سارقان تنها از غفلت فرد حمل‌کننده واکسن که این واکسن‌ها را روی صندلی عقب خودرو قرارداده و برای دقایقی از خودرو خارج شده بود، سواستفاده کرده و در فرصتی مناسب اقدام به سرقت این واکسن‌ها کرده و متواری شده‌اند.

مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت در ادامه توضیحات خود پیرامون این خبر با تاکید بر اینکه هیچ مورد اخلال در روند توزیع واکسن یا موارد سرقت در تهران گزارش نشده است، اعلام کرد که در همان تاریخ نسبت به رسیدگی و پیگیری پرونده این سرقت نیز اقدام و تاکید شده بود که حمل واکسن باید به اطلاع پلیس برسد تا تمهیدات مناسب برای جابجایی آن اتخاذ شود. در همین راستا نیز از رسانه‌ها می‌خواهیم که از انتساب وقوع این سرقت به روزهای اخیر خودداری کرده و از هر اقدامی که موجب تشویش اذهان عمومی یا شایعه‌سازی شود، پرهیز کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
1
12
"رئیس کمیته امنیتی ستاد کرونا استان تهران ضمن تکذیب خبر سرقت واکسن در تهران گفت: رسانه‌ها از تشویش اذهان عمومی خودداری کنند."
یعنی چقدررررر ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
0
17
اگه هیچی نداریم عوضش امنیت نه...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
0
12
ببخشید ولی سارق از کجا میدونست تو تاکسی و همراه اون خانم واکسن وجود داره؟!!!!! بعدشم یعنی هیچ ماشین دولتی نبود برا حمل این واکسن ها !!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
0
3
انتظار داری توی مملکت هیچ خبری نباشه اینکه نمیشه عزیزمان برو تو صف
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین