کد خبر: ۷۲۴۲۴۴
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۰

بازداشت عامل تیراندازی نظام‌آباد و سارقان زورگیر در تهران

رئیس پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری عامل تیراندازی و تخریب یک واحد صنفی پوشاک در محله "نظام آباد" خبر داد و گفت: در این درگیری چهار شهروند مجروح شدند.
بازداشت عامل تیراندازی نظام‌آباد و سارقان زورگیر در تهران
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ "علی شاملو" بیان داشت: ماموران پایگاه سوم با دریافت گزارشی مبنی بر تیراندازی و تخریب یک واحد صنفی پوشاک و مجروح شدن چهار تن از شهروندان در "نظام آباد"، پس از حضور در محل دریافتند سه تن از شروران منطقه در پی اختلاف با متصدی به آن محل مراجعه و ضمن تخریب مغازه وی، با استفاده از سلاح شکاری غیرمجاز چهار تن از شهروندان را مجروح و از محل متواری شدند.

وی افزود: پس از شناسایی مخفیگاه متهمان در همان محله، ضمن دستگیری سه قبضه سلاح سرد و یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و تعدای فشنگ کشف شد.

کشف ۲۰۰ کیلوگرم تریاک و حشیش در عملیات مشترک با پلیس سیستان و بلوچستان

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ اعلام کرد: ماموران طی عملیات اطلاعاتی پلیسی دریافتند یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای مواد مخدر در شرق کشور که اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر در تهران می‌کند، به تازگی یک محموله را پس از انتقال به سیستان و بلوچستان آن‌ها را دپو و قصد انتقال به پایتخت را دارد.

سرهنگ "عبدالوهاب حسنوند" ادامه داد: با تجمیع اطلاعات به دست آمده، ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی و با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان، موفق شدند خودرو متهم را هنگام تردد در یکی از محورهای مواصلاتی به آن استان شناسایی و متوقف کنند.

به گفته وی، در بازرسی از خودرو ۱۶۱ کیلوگرم حشیش و ۳۹ کیلوگرم تریاک کشف شد.

دستگیری سارقان زورگیر در میدان "کتاب"

جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی واحدهای گشت انتظامی کلانتری ۱۳۴ "شهرک قدس" در غرب تهران با شک به یک خودرو کوپا دستور توقف دادند اما خودروی مذکور متواری شد.

سرهنگ "علیرضا ناصری نژاد" افزود: ماموران کلانتری پس از تعقیب و گریز طولانی با رعایت قانون به کارگیری سلاح با شلیک چند تیر هوایی موفق به دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای شدند.

این مقام انتظامی گفت: متهمان در بازجویی‌ها به ۳۰ فقره سرقت از شهروندان با شیوه و شگرد زورگیری در غرب تهران اعتراف کردند و پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری سارقان حرفه‌ای منزل در محله "قلهک"

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: ماموران گشت انتظامی کلانتری ۱۲۴ قلهک درحال گشت‌زنی، ۲ سارق را حین سرقت از یک منزل مسکونی مشاهده کردند و متهمان با دیدن پلیس متواری شدند.

سرهنگ "محمد قاسم طرحانی" ادامه داد: ماموران در یک تعقیب و گریز طولانی با رعایت قانون به کارگیری سلاح با شلیک چند تیر هوایی متهمان را بازداشت کردند.

به گفته وی، متهمان پس از انتقال به کلانتری در بازجویی‌های فنی صراحتاً به ۱۰ فقره سرقت محتویات داخل خانه‌های شهروندان اعتراف کردند.

دستگیری عاملان تخریب خودرو در محله "خزانه"

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ بیان داشت: اواخر هفته گذشته در پی تماس شهروندان با مرکز ۱۱۰ مبنی بر عربده‌کشی و فحاشی و تخریب یک دستگاه خودرو، توسط افراد ناشناس سریعاً تیمی از ماموران این مرکز در محل (محله خزانه) حاضر و دریافتند سه شرور ضمن عربده‌کشی و قدرت‌نمایی، شیشه‌های یک دستگاه خودروی شهروندان ساکن در محل را تخریب کرده و پیش از حضور پلیس از محل وقوع جرم به سرعت گریخته‌اند.

سرهنگ "سعید راستی" گفت: با شناسایی مخفیگاه متهمان در همان محله هر سه متهم دستگیر و به مقر پلیس امنیت عمومی پایتخت منتقل شدند.

هشدار پلیس: مراقب کلاهبرداری با درج نماد اعتماد الکترونیک جعلی باشید

پلیس تهران بزرگ با اشاره به اینکه افرادی سودجو با راه‌اندازی سایت‌های فروش کالا و درج نشان جعلی اینماد اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کنند، اعلام کرد: برخی از فروشگاه‌های غیرمجاز ممکن است اقدام به جعل اینماد کنند، که کاربران می‌توانند با کلیک کردن بر روی تصویر لوگوی نماد اعتماد الکترونیکی، صفحه مجوز مربوطه را مشاهده و مطمئن شوند که صفحه‌ مزبور، صفحه اصلی مرورگر است و نباید عکس یا تصویر از یک مرورگر باشد.

صفحه‌ای که مجوز دارد، باید با آدرس enamad.ir آغاز شده باشد و آدرس اینترنتی (URL) سایت فروشگاه یا بازار الکترونیک با آدرسی که در این صفحه معرفی می‌شود باید یکسان باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین