کد خبر: ۷۲۴۳۳۴
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳

استعداد حیرت‌انگیز پسربچه ۹ ساله در نقاشی / عکس

یک پسربچه ۹ ساله اهل انگلیس که نقاشی را به صورت خودآموز فراگرفته با کشیدن نقاشی‌های زیبا و هنرمندانه، «لئوناردو داوینچی معاصر» لقب گرفت.
استعداد حیرت‌انگیز پسربچه ۹ ساله در نقاشی / عکس
آفتاب‌‌نیوز :

لوکاس گرینفیلد (Lucas Greenfield) نقاش ۹ ساله انگلیسی با خلق آثار هنری خارق‌العاده، در مدرسه لقب لئوناردو داوینچی معاصر را برای خود دست و پا کرده است.

لوکاس از دوران قرنطینه و خانه نشینی برای پرورش استعداد خود در نقاشی استفاده و تا جایی پیشرفت کرد که مورد تحسین آکادمی سلطنتی هنر انگلیس قرار گرفت. نقاشی مرد بی‌خانمان از او از بین بیش از ۳۳ هزار اثر ارسالی برای نمایش در نمایشگاه تابستانی هنرمندان جوان این آکادمی انتخاب شد.

استعداد حیرت‌انگیز پسربچه ۹ ساله در نقاشی / عکس

مادر این هنرمند در گفت‌وگو با روزنامه سان گفت: لوکاس کمی پس از یک سالگی نقاشی کشیدن را شروع کرد. هر جا که می‌رفتیم همیشه همراهش یک دفتر نقاشی و چند مدادرنگی برمی‌داشت. اما در طول اولین دور از قرنطینه و خانه‌نشینی بود که این علاقه را با جدیت دنبال کرد و به ما پرتره‌هایی را که از فوتبالیست‌های محبوبش می‌کشید، نشان داد. او سپس سراغ کشیدن حیوانات رفت و یک نفر وقتی نقاشی‌ای که از یک شیر کشیده بود را دید از او خواست سگش را نقاشی کند. معلمان و کارکنان مدرسه هم از او می‌خواستند در ازای دریافت پول نقاشی حیوانات خانگیشان را بکشد. لوکاس پولی که از این راه درمی‌آورد را برای خریدن ابزار نقاشی بیشتر صرف کرد و از نقاشی با مداد رنگی به سمت رنگ اکریلیک و رنگ روغن رفت.

به گفته مادر لوکاس این هنرمند خوش ذوق و بااستعداد همیشه در مورد تکنیک‌های هنری مختلف و ابزارهای جدید نقاشی تحقیق می‌کرد و از طریق یوتیوب کار به سبک هایپررئالیسم را فراگرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین