پایگاه خبری آفتاب
۰۲ /تير /۱۴۰۵
Tuesday 23 June 2026
کد خبر:۷۲۴۴۱۷
۲۲:۵۴
۱۴۰۰/۰۶/۰۸

ماجرای بازداشت و خودکشی دختران نوجوان در جوانرود چه بود؟

ماجرای بازداشت و خودکشی دختران نوجوان در جوانرود چه بود؟
در پی انتشار خبری مبنی بر بازداشت چند دختر نوجوان از سوی سپاه و خودکشی یکی از این دختران پس از آزادی، فرماندار جوانرود خبر بازداشت سه دختر نوجوان در این شهرستان را تکذیب کرد.
۲۲:۵۴
۱۴۰۰/۰۶/۰۸
به گزارش آفتاب نیوز،

رستگار یوسفی فرماندار جوانرود گفت: طی چند روز گذشته سه دختر نوجوان اهل جوانرود به قصد خروج از کشور اقدام به ترک خانه کرده بودند که نهاد‌های امنیتی به درخواست خانواده‌های آن‌ها پس از یافتن این سه دختر در خارج از شهر نسبت به بازگشت آن‌ها اقدام و در حضور خانواده‌هایشان سوالاتی در خصوص انگیزشان نسبت به انجام این کار پرسیده شد.

او با اشاره به اینکه این سه دختر نوجوان تحویل خانواده‌هایشان داده شده اند، گفت: خبر بازداشت این دختران به هیچ وجه صحت ندارد.

او افزود: یکی از این سه دختر نوجوان پس از بازگشت به منزل اقدام به خودکشی کرده که در حال حاضر در مراکز درمانی تحت مداوا قرار دارد.

گزارش خطا
ارسال پیام
captcha
پیام های شما
ناشناس
Turkiye
۰۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
معلوم میشه .
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
آره، ما هم اعتماد کردیم که شما حقیقت ماجرا رُ گفتین
پاسخ