کد خبر: ۷۲۴۵۲۷
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳
تبلیغات

ریاضیات جامع انتشارات خیلی سبز در بانک کتاب بیستک

کتاب آموزش شگفت‌انگیز ریاضیات گسسته از مجموعه کتاب‌های انتشارات خیلی سبز می‌باشد که در بخش ابتدایی کتاب آمده است. این کتاب تشکیل شده است است که در هر فصل در مورد مبحث خاصی توضیحاتی آمده است.
ریاضیات جامع انتشارات خیلی سبز در بانک کتاب بیستک
آفتاب‌‌نیوز :

کتاب فصل آزمون حسابان و ریاضیات پایه جامع از مجموعه کتاب‌های انتشارات خیلی سبز می‌باشد که در بخش ابتدایی کتاب آمده است. این کتاب تشکیل شده است از ۱۲ فصل که هر فصل در مورد مبحثی از ریاضیات صحبت می‌کند.

فصل اول آن دنباله می‌باشد فصل دوم عبارت‌های جبری فصل سوم این کتاب تابع و معادله درجه دو است فصل چهارم معادلات می‌باشد که در بخش‌های مختلف در مورد آن توضیح داده شده است. فصل پنجم هندسه مختصاتی می‌باشد که در دو قسمت جامع فصل یا استاندارد جامع فصلی به سوی سر توضیح داده شده است. فصل ششم قدرمطلق و براکت میباشد. فصل هفتم تابع نمایی و لگاریتم از و فصل هشتم تابع فصل نهم این کتاب درمورد مثلثات توضیح داده است در فصل دهم این کتاب حد و پیوستگی آمده است و در فصل یازدهم آن مشتق فصل دوازدهم که آخرین فصل این کتاب می‌باشد کاربرد مشتق است بعد از اینکه این کتاب در این دوازده فصل در مباحث گوناگون توضیح داده شد در پایان این کتاب آزمون‌های جامع‌ای آمده است این آزمون‌ها عبارتند از ریاضی دهم حسابان ۱ و ریاضی دهم و یازدهم نیمسال اول دوازدهم و نیمسال دوم دوازدهم جامع دوازدهم بعد در پنج قسمت جامع نیز آمده است و بعد از همه این آزمون‌ها یک پاسخنامه کلیدی برای این آزمون‌ها آمده است.

بانک کتاب بیستک شما را به خواندن این کتاب دعوت می‌کند. بیستک کتاب امکان خرید اینترنتی کتاب کمک درسی و کتاب‌های عمومی رمان و داستان را با تخفیف و ارسال رایگان فراهم می‌سازد. معمولا هیچ گزینه‌ای در کنار کیفیت کالای اجناس یک فروشگاه به جز تخفیف، نمی‌تواند سیلی از مشتریان را به سوی خود به راه بیاندازد؛ به‌خصوص اگر این تخفیف مربوط به فعالیت خرید و فروش کتاب‌کمک درسی و کنکوری باشد که نیاز مبرم این ماه‌های پایانی سال برای بچه‌های کنکوری است.

کتاب آموزش شگفت‌انگیز ریاضیات گسسته از مجموعه کتاب‌های انتشارات خیلی سبز می‌باشد که در بخش ابتدایی کتاب آمده است. این کتاب تشکیل شده است است که در هر فصل در مورد مبحث خاصی توضیحاتی آمده است. فصل اول آشنایی با نظریه اعداد است که درس اول آن استدلال ریاضی و درس دوم بخش پذیری در اعداد صحیح و درس سوم هم نهشتی در اعداد صحیح و کاربرد‌ها آمده است و در پایان این فصل مسائل تشریحی فصل اول پرسش‌های چندگزینه‌ای آن و پاسخ مسائل تشریحی و پاسخ پرسش‌های چندگزینه‌ای آمده است. فصل دوم این کتاب گراف و مدلسازی است که درس اول آن معرفی گراف و درس دوم مدل سازی با گراف می‌باشد و در پایان مسائل تشریحی فصل دوم پرسش‌های چندگزینه‌ای آن و پاسخ مسائل تشریحی و پاسخ پرسش‌های چندگزینه‌ای آمده است. فصل سوم این کتاب ترکیبات یا شمارش است که درس اول آن مباحثی در ترکیبات و درس دوم روش‌هایی برای شمارش آمده است و در پایان این فصل مسائل تشریحی فصل سوم پرسش‌های چندگزینه‌ای آن پاسخ مسائل تشریحی و پاسخ پرسش‌های چندگزینه‌ای آمده است.

در پایان این کتاب نمونه امتحان نیمسال اول و نمونه امتحان‌های نیمسال دوم سوالات کنکور سراسری ۹۸ پاسخ تشریحی کنکور سراسری ۹۸ و پاسخنامه کلیدی آن میباشد. بانک کتاب بیستک شما را به خواندن این کتاب دعوت میکند. بیستک کتاب امکان خرید اینترنتی کتاب کمک درسی و کتاب‌های عمومی رمان و داستان را با تخفیف و ارسال رایگان فراهم می‌سازد. معمولا هیچ گزینه‌ای در کنار کیفیت کالای اجناس یک فروشگاه به جز تخفیف، نمی‌تواند سیلی از مشتریان را به سوی خود به راه بیاندازد؛ به‌خصوص اگر این تخفیف مربوط به فعالیت خرید و فروش کتاب‌کمک درسی و کنکوری باشد که نیاز مبرم این ماه‌های پایانی سال برای بچه‌های کنکوری است.

پیش از هرچیزی گفتنی است که لحن کتاب کمک درسی حسابان و ریاضی پایه جامع جلد اول خیلی سبز مانند سایر کتاب‌های انتشارات خیلی سبز بسیار ساده و صمیمی است. هر بخش کتاب کمک درسی حسابان و ریاضی پایه جامع جلد دوم خیلی سبز مجزا از هم میباشد که بعداز هر درس تست‌هایی برای محک زدن هوش ذهنی دانش اموز قرار گرفته است. درسنامه یکتاب حسابان و ریاضی پایه جامع جلد اول خیلی سبز بسیار ساده و روان میباشد. این درسنامه حالت مرور درس اصلی را دارد، اما نمیتوان از ان به عنوان منبع اصلی اموزش استفاده کرد و همچنین در برخی تست‌ها نکاتی امده که خارج از کتاب درسی میباشد، اما برای یادگیری نکات ریز و ویژه‌ی درسی و همچنین برای بالا بردن مهارت تست زنی استفاده کرد. کتاب حاضردر واقع اولین کتاب جامع دهم، یازدهم و دوازدهم است که در یک جلد تقدیم شما عزیزان خواهد شد. حالا که شما عزیزان افتخار داده اید و کتاب کمک درسی کتاب حسابان و ریاضیات پایه جامع نردبام انتشارات خیلی سبزرا انتخاب کرده اید بهتر است با ویژگی‌های مهم ان اشنا شوید.

۱ - مباحث مرتبط در قالب یک فصل و در صورت لزوم به چند بخش تالیف شده است که بتوانید ارتباط بین مباحث دهم، یازدهم و دوازدهم را دریک موضوع خاص بهتر ببینید. ۲ - در تالیف تست‌ها همواره مفاهیم کتاب، تمرین‌های کتاب و تست‌های کنکور سال‌های قبل در نظر گرفته شده است تا علاوه بر تسلط به کتاب درسی بتوانیم بهترین بهره را برای رسیدن به رتبه‌های عالی در کنکور داشته باشیم. ۳ - تست‌ها در هر فصل طوری تنظیم شده اند که با درسنامه همخوانی داشته و علاوه بر ان تمام مباحث را کامل پوشش دهد. ۴ - نقطه قوت کتاب جامع‌ترین درس نامه در عین خلاصه شدن ان است. ۵ - تست‌ها در عین سادگی از یک ظرافت خاص برخوردار هستند که با یک چیدمان منطقی میتواند برای شما شیرینی درس را دو چندان کند. ۶ - در نهایت اوردن تست‌های کنکور سراسری با تمرین‌های کتاب در کنار تست‌های تالیفی و مقایسه ان‌ها با هم به شما این امیدواری را میدهد که بی جهت به سلیقه‌ی ما اعتماد نکرده‌اید.

ریاضیات جامع انتشارات خیلی سبز در بانک کتاب بیستک

با توجه به مزایای ذکر شده برای خرید از بانک کتاب بیستک به همه دانش آموزان و پشت کنکوری‌های عزیز و سایر اهل مطالعه پیشنهاد می‌شود، تا از این فروشگاه کتاب اینترنتی بازدید به عمل آورید تا به سادگی هر چه تمام‌تر کتاب‌های مورد نظر خودتان را تهیه کنید و از مطالعه آن لذت ببرید. هدف ما در این بانک کتاب ایجاد سهولت بیشتر برای تهیه کتاب توسط کتاب‌خوانان و به ویژه تهیه کتاب‌های کمک درسی و کنکور توسط دانش آموزان از انتشارات مختلف می‌باشد. در این راستا با ایجاد امکان ارسال رایگان کتاب و تخفیفات ویژه سعی نمودیم به هدف خود نزدیک شویم.

حتی اگر یک بار خرید از بانک کتاب را تجربه کنید، این روش خرید یک عادت همیشگی برای شما خواهد شد. عادتی که می‌توانید به یاری آن یک سبد کتاب را با یک کلیک ساده، در هر کجای ایران جلوی در خانه خود تحویل بگیرید. بانک کتاب بیستک یک فروشگاه اینترنتی کتاب و همراهی مطمئن برای دانش آموزان، دانشجویان و افراد اهل مطالعه است.

ریاضیات تجربی جامع نردبام خیلی سبز

ریاضیات جامع انتشارات خیلی سبز در بانک کتاب بیستک

همکاران ما بعد از دریافت سفارش کتاب از شما مشتریان عزیز با در نظرگرفتن زمان ارسال و تهیه کتاب‌های مورد نظرتان حتی از نوع کمیاب تمام سعی خود را می‌کنند که در کمترین مدت، سفارشات شما را به درب منزل آورده و تحویل دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین