کد خبر: ۷۲۴۵۴۰
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۴
تبلیغات

بازاریابی در دنیای مدرن با طراحی و چاپ سربرگ

سربرگ یکی از اقلام ست اداری می‌باشد که امروزه جایگاه خود را به عنوان یک ابزار مهم بازاریابی در کسب و کار‌ها پیدا کرده است.
بازاریابی در دنیای مدرن با طراحی و چاپ سربرگ
آفتاب‌‌نیوز :

با پیشرفت روزافزون علم گرافیک، استفاده از سربرگ‌های حرفه‌ای در سازمان‌ها و شرکت‌ها بیشتر شده است. سربرگ‌ها با هدف مکاتبات رسمی با افراد حقیقی و حقوقی مورد استفاده قرار می‌گیرند. در واقع، سربرگ هویت سازمان شما را به دیگران معرفی می‌کند و به نوعی اعتبار کسب و کار محسوب می‌شود.

سربرگ‌ها در اندازه‌ها و سایز‌های متنوعی به چاپ می‌رسد و یک ابزار قدرتمند برای اهداف تجاری و یا تبلیغاتی محسوب می‌شود. سازمان ها، شرکت ها، وکلا، پزشکان و حرفه‌های بسیار دیگر از سربرگ استفاده می‌کنند. سربرگ اداری و شرکتی برای نوشتن نامه، مکاتبات سازمانی و یادداشت مورد استفاده قرار می‌گیرد. طراحی یک سربرگ حرفه‌ای تاثیر مستقیم بر افزایش اعتبار کسب و کار خواهد داشت. برای آشنایی با مزایای چاپ سربرگ و هم چنین اهمیت طراحی آن برای معرفی و تبلیغات برند، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

چاپ سربرگ چه مزایایی دارد؟

بازاریابی در دنیای مدرن با طراحی و چاپ سربرگ

ادارات و سازمان‌ها برای معرفی برند و کسب و کار خود و همچنین برقراری ارتباطات قوی با دیگر سازمان ها، به یک ابزار حرفه‌ای نیاز دارند. چاپ سربرگ یکی از مهم‌ترین اصول تبلیغ و ارتباط در سراسر جهان است. در حقیقت، سربرگ شناسنامه کسب و کار شماست و تاثیر بسیاری در جلب توجه مشتریان خواهد داشت. طراحی یک سربرگ جذاب می‌تواند تا سال‌ها کارایی داشته باشد و حرفه شما را به مخاطب معرفی می‌کند. البته برعکس این مسئله نیز ممکن است اتفاق بیافتد؛ بنابراین در طراحی سربرگ‌ها و اقلام اداری باید از مشاوره‌های یک گرافیست مجرب استفاده کرد.

اطلاعاتی مانند نام برند، شماره تماس، لوگو، زمینه فعالیت و آدرس ایمیل در اتواع سربرگ‌ها نشان داده می‌شود. عدم درج این اطلاعات باعث می‌شود مشتری یا همکار به شما اعتماد نکند و تمایلی به کار کردن با شما نداشته باشد. از دیگر مزایای چاپ سربرگ می‌توان به عدم سواستفاه از آن می‌باشد. ممکن است متن نامه‌هایی که با هدف مکاتبات اداری مورد استفاده قرار می‌گیرند، دستکاری شود و یا برای اهداف دیگری از آن استفاده شود. با استفاده از یک سربرگ مخصوص برای کسب و کار خود می‌توانید از انجام مکاتبات رسمی خود اطمینان حاصل کنید. سربرگ‌ها در فرایند مکاتبات بین سازمانی دست به دست می‌شوند و این امر حرفه شما را در ابعاد وسیع تری به دیگران معرفی می‌کند. در اینجا اهمیت سربرگ برای امور تبلیغاتی به وضوح قابل مشاهده است. اگر می‌خواهید در زمان کم، تبلیغات گسترده انجام دهید، چاپ سربرگ فوری بهترین گزینه تبلیغاتی برای شماست.

پیشرفت علم و تکنولوژی ممکن است این باور را ایجاد کند که استفاده از نامه‌ها و سربرگ‌ها منسوخ شده است، اما اینطور نیست. مکاتبات سازمان‌ها و شزکت‌ها نشان می‌دهد که اهمیت تبلیغات فیزیکی همچنان جایگاه خود را در بازار پررقابت امروز حفظ کرده است. تاثیرگذاری نامه‌های رسمی به مراتب بیشتر از دیگر گزینه‌های ارتباطی است و در تمام ادارات و شرکت‌های حرفه‌ای از آن استفاده می‌کنند. برای اینکه بهترین نتیجه را از چاپ سربرگ و کارت ویزیت کسب کنید، باید با انواع و نحوه استفاده از ان‌ها آشنا شوید. مهم‌ترین اصل در چاپ سربرگ، طراحی آن است. زیبایی بصری یک ابزار تاثیرگذاری آن را دوچندان می‌کند.

نرخ چاپ سربرگ

چاپ سربرگ با تعرفه‌های مختلفی انجام می‌شود. اما جه عواملی در تعیین قیمت چاپ سربرگ نقش دارند؟

بکارگیری عناصر گرافیکی در قیمت چاپ سربرگ اثرگذار است. عوامل دیگری مانند سایز، نوع کاغذ، گرماژ کاغذ، تعداد، رنگ و نوع چاپ در محاسبه قیمت نقش کلیدی ایفا می‌کنند. هزینه برش و صحافی نیز جداگانه محاسبه می‌شود.

نکات مهم در طراحی و چاپ سربرگ

بازاریابی در دنیای مدرن با طراحی و چاپ سربرگ

عوانل بسیاری در طراحی سربرگ نقش دارند که از میان آن‌ها می‌توان به خوانایی متن، اندازه و ابعاد فونت، پالت رنگی، کیفیت چاپ و جنس کاغذ اشاره کرد. اما طراحی و چاپ یک سربرگ فوری و اختصاصی باید چگونه باشد؟

سربرگ‌ها در انواع مختلفی طراحی می‌شوند و هر کدام با توجه به نوع فعالیت اداری و براساس سلیقه مشتری طراحی می‌شوند. نکات بسیاری در طراحی سربرگ وجود دارد که رعایت آن‌ها کیفیت کار شما را افزایش می‌دهد. استفاده از ابزار‌های گرافیکی در طراحی سربرگ معموات زیاد نیست. سربرگ‌ها به گونه‌ای ساده طراحی می‌شوند تا هدف خود که ارائه اطلاعات اداری می‌باشد را به مخاطب انتقال دهند. سربرگ‌ها در عین سادگی می‌بایست با یک طراحی خاص نظر مخاطب را جلب نمایند. سربرگ‌ها براساس سلایق سازمان‌ها به صورت راست چین، چپ چین و وسط چین طراحی می‌شوند. برای انتخاب فونت و نوشتار سربرگ بهتر است از گرافیست‌های حرفه‌ای کمک بگیرید. اگر شرکت شما دارای ست اداری است، طراحی سربرگ نیز باید متناسب با آن‌ها انجام شود. استفاده از رنگ سازمانی شرکت شما در سربرگ، حرفه‌ای بودن آن را بیشتر می‌کند. فونت‌هایی که در سربرگ به کار می‌روند با توجه به سایز کاغذ انتخاب می‌شوند. از فونت‌های خیلی درشت یا خیلی ریز در سربرگ استفاده نکنید. یک گرافیست خوب با رعایت تمام این اصول می‌تواند سربرگ مناسب هر کسب و کاری را طراحی کند.

طراحی و چاپ سربرگ از یکدیگر جدا نیستند و طراحی آن در مرحله اول انجام می‌شود. از آنجا که طراحی سربرگ یک پروسه حساس و زمانبر می‌باشد بهتر است انجام آن را به افراد متخصص در حوزه طراحی و چاپ بسپارید. اگر می‌خواهید در بازار تجاری از رقبای خود پیشی بگیرید و تصویری خاص از خود برجای بگذارید گروه حرفه‌ای چاپ قاصدک آماده پذیرش سفارشات شماست! کارشناسان مجرب چاپ قاصدک با استفاده از ابزار‌های مدرن صنعت چاپ همواره خدمات چاپ سربرگ را با بهترین کیفیت را به مشتریان ارائه می‌دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین