کد خبر: ۷۲۴۶۱
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۸۶ - ۲۳:۰۴

حامیان دولت ازجبهه متحد انشعاب کرده‌اند؟

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در‌حالیکه حامیان دولت در روزهای اخیر با فشاربه افرادی از فهرست جبهه متحد اصولگرایان که در فهرست ائتلاف فراگیر اصولگرایان نیز حضور داشتند، آنها را به اعلام برائت از این ائتلاف فرامی‌خواندند، امروز محمد‌علی رامین، دبیر کمیته سیاسی رایحه خوش‌خدمت تأیید کرد که از فهرست دیگری با عنوان ائتلاف مردمی‌جنوب شهر حمایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی آفتاب، محمد علی رامین در گفتگو با خبرگزاری فارس با اشاره به این ائتلاف گفت: ائتلاف مردمی جنوب شهر از ائتلاف جبهه متحد اصولگرایان جدا است. اما هم در ائتلاف ما و هم در ائتلاف جبهه متحد اصولگرایان افراد مؤمن وخوبی حضور دارند.


رامین که خبرگزاری فارس از او به عنوان عضو شورای سیاست گذاری ائتلاف مردمی جنوب شهر یاد کرده‌است، در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درمورد انتخاب نماینده همراه دولت، به صورت تلویحی ازهمراه‌ نبودن برخی چهره‌های جبهه متحد اصولگرایان با احمدی‌نژاد خبر داده و گفته‌است: از كسانی درلیست جبهه متحد اصولگرایان حمایت می كنم و به آنها رای خواهم داد كه به دنبال شعارهای انقلاب اسلامی هستند و در حمایت از دولت نهم راه خدمت رسانی به مردم را هموارتر می‌كنند.

برخی گمانه زنی‌ها حاکی ازآن است که علت این اقدام رامین وهمفکرانش، عدم قبول حضور وی در فهرست جبهه متحد از سوی برخی چهر‌های گروه 5+6 بوده‌است.

پذیرش مسئولیت تدوین و ارایه لیست «ائتلاف مردمی جنوب شهر» از سوی رامین در حالی است که گفته می‌شود این فهرست انتخاباتی حامی محمود احمدی‌نژاد در تیراژ وسیع در تهران تبلیغ شده است.

از سوی دیگر و به گزارش شهاب نیوز از اصفهان که اخبار بسیاری درباره حمایت کامل حامیان دولت از فهرست جبهه متحد منتشر شده نیز این خبر به گوش می‌رسد که از صبح سه‌شنبه فهرستی تحت عنوان «ائتلاف مردمی ملت ـ دولت» با مشخصه حضور چهره‌های منتسب به رایحه منتشر شده است. در پس زمینه این تراکت‌ها، عکس بزرگی از محمود احمدی‌نژاد به چاپ رسیده است. 

لیست دیگری نیز تحت عنوان «حاميان ولايت» در تهران و اصفهان منتشر شده که توزیع همزمان این دو فهرست انتخاباتی، فرمت گرافیکی یکسان آن و حضور چهره‌های اصلی رایحه خوش تهران و اصفهان در این لیست، احتمال وابستگی آن به برخی چهره‌های این گروه را تقویت کرده است.

گردش به راست چهره‌های اصلی رایحه خوش خدمت و ارایه فهرست‌های جداگانه از سوی آن‌ها در حالی است که این طیف تاکنون هرگونه تک‌روی یا تدوین فهرست مجزا از جبهه متحد را تکذیب کرده و تا عصر پنج‌شنبه نیز به جز رامین، هیچ کدام از چهره‌های این گروه حاضر به پذیرش این مساله نشده‌اند. رایحه خوش در جریان رایزنی‌های جبهه متحد بیشترین سهم‌خواهی را کرده بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۸۶/۱۲/۲۴
0
0
اين افراد رايحه خوش خدمت كه تا قبل از دولت نهم نبودند حالا كلي بروبيا دارند . امان از پست مقام كه از دين هم مايه ميگذارند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین