کد خبر: ۷۲۴۶۸
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۸۶ - ۱۲:۳۳
حضرت آیت الله خامنه ای:

انتخابات مانند لیله القدر است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به انتخابات هشتمین دوره‌ مجلس شورای اسلامی این روز را برای كشور و ملت روز سرنوشت‌ساز و حساسی دانستند.

به گزارش آفتاب، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در اولین دقایق آغاز انتخابات هشتمین دوره‌ مجلس شورای اسلامی پس از انداختن رای خود به صندوق شماره 110 فرمودند: «بعضی از ایام زندگی انسان خصوصیت این را دارد كه سرنوشت بخش عمده‌ای از زندگی انسان در آن تعیین می‌شود، مثل لیله‌القدر كه هر سال این شب برای انسان سرنوشت‌ساز است».

ایشان در ادامه انتخابات را نیز لحظه « قدر » دانستند و به ملت توصیه كردند كه با شركت در انتخابات با رای، اراده، خواست و همت خودشان تكلیف تقنین كشور را در چهار سال آینده روشن كنند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی، همچنین در توصیه‌ دیگری به ملت ایران فرمودند:«مردم عزیز ایران انجام این كار بزرگ را به آخر روز واگذار نكنند؛ چراكه بهترین عمل خیر آن است كه زود و به هنگام انجام شود».

ایشان هم‌چنین تاكید كردند كه مردم از همه حق خود استفاده كنند و مثلا در تهران كه 30 نفر باید انتخاب شوند از همه حق‌شان در انتخاب این افراد استفاده كنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی آفتاب حدود 100 خبرنگار داخلی و خارجی مراسم اخذ رای مقام معظم رهبری را در حسینیه امام خمینی(ره) در اولین ساعت آغاز انتخابات هشتمین دوره‌ مجلس شورای اسلامی پوشش دادند.

دو صندوق اخذ رای؛ انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات میان‌ دوره‌یی مجلس خبرگان به همراه اسامی همه‌ كاندیداهای در حسینیه قرار داشت و پلاكاردهایی با مضامین «میزان رای ملت است» و «وصیت من به ملت شریف این است كه در تمام انتخابات در صحنه باشند» از فرمایشات حضرت امام خمینی(ره) به چشم می‌خورد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ساعت 8 و هفده دقیقه؛ در اولین دقایق آغاز رای‌گیری وارد حسینیه شدند و خبرنگاران و حاضران با صلوات از ایشان استقبال كردند.

ایشان پس از انداختن رای خود به صندوق‌ها جهت امضاء و گرفتن شناسنامه و كارت ملی خود به مسوولان صندوق‌ها مراجعه و در پایان برای مسوولان رای‌گیری و خبرنگاران عاقبت به خیری آرزو كردند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین