کد خبر: ۷۲۴۷۰۵
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۳

پاسخ رئیسی به سید حسن نصرالله

ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور ایران در پاسخ به پیام تبریک دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان تأکید کرد که اقتدار مقاومت اسلامی، جوانان انقلابی را به کابوسی برای رژیم صهیونیستی مبدل کرده است.
پاسخ رئیسی به سید حسن نصرالله
آفتاب‌‌نیوز :

رئیسی رئیس‌جمهور ایران به پیام تبریک سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان پاسخ داده است.

به گزارش شبکه «المنار»، مطابق با متن نامه منتشر شده، رئیس‌جمهور ایران ضمن تشکر بابت تبریک دبیرکل حزب‌الله، خطاب به او گفت: «حزب‌الله شجره طیبه‌ای است که به لطف رهبری شما، جهاد جوانان مؤمن و انقلابی و خون شهدای پاک مقاومت به ثمره نشسته است».

رئیسی اضافه کرد: «هر چه بیشتر پیش می‌رویم، برکات این شجره و دستاوردهای آن بیشتر نمایان می‌شود و می‌درخشد تا امید به‌حق امت اسلامی باشد. اقتدار مقاومت اسلامی، صف اول جوانان انقلابی را به کابوسی برای رژیم صهیونیستی تبدیل کرده که خواب را از چشمان آن گرفته و حتی معادله بازدارندگی جدیدی بر این رژیم غاصب تحمیل کرده است».

رئیس‌جمهور ایران افزود:‌ «نقشی که مقاومت اسلامی در برابر تروریسم دولتی و تروریسم تفکیری در تحکیم پایه‌های امنیت ایفا می‌کند، این جریان مجاهد و انقلابی را به عنصری مؤثر در معادلات منطقه‌ای تبدیل کرده است. هیچ طرف سیاسی، نظامی یا امنیتی‌ای در منطقه و نه هیچ قدرت بین‌المللی نمی‌تواند حضور حزب‌الله را نادیده بگیرد».

رئیسی ادامه داد: «مقاومت اسلامی می‌تواند در راستای تحکیم استقلال ملی از راه چشم‌اندازهای وسیع ثبات، توسعه و رفاه، الگویی منحصربه‌فرد از اقدام سیاسی بر پایه مبانی دینی ارائه کند. به‌رغم تمام دشمنی‌ها و کینه‌توزی‌هایی که در کمین مقاومت است، اما جغرافیای مقاومت اسلامی دیگر به لبنان و فلسطین محدود نیست».

رئیس‌جمهور ایران تأکید کرد:‌ «امروز، مقاومت اسلامی به یک مکتب تکامل‌یافته مبدل شده که پرچم امنیت و ثبات را در کشور لبنان به دست دارد، فریاد آزادسازی سرزمین اشغالی فلسطین سر می‌دهد، [دیگران] را به پیشرفت تشویق می‌کند و خواهان صلحی مبتنی بر عدالت در سطح منطقه است».

سید ابراهیم رئیسی در پایان پیام خود «برای برادر عزیز و مجاهدش از خداوند صحت، سلامتی و سربلندی و برای مجاهدان مقاومت اسلامی موفقیت، سعادت و مقام والا طلب کرد».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین