کد خبر: ۷۲۴۷۴۷
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۴:۳۶

واکنش رسانه لهستانی به شکست والیبال ایران/پست کوبیاک

تیم ملی والیبال زیر ۱۹ سال ایران با قبول شکست برابر لهستان در مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان، از صعود به فینال بازماند. یک رسانه ورزشی لهستان از این پیروزی برابر ایران با عنوان «موفقیت بزرگ» یاد کرد.
واکنش رسانه لهستانی به شکست والیبال ایران/پست کوبیاک
آفتاب‌‌نیوز :

هفدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر زیر ۱۹ سال جهان از تاریخ ۲ شهریور به میزبانی تهران درحال برگزاری است. تیم ملی والیبال نوجوانان ایران که موفق شده بود به مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها راه پیدا کند، مقابل تیم ملی والیبال لهستان قرار گرفت اما با شکست سه بر یک از این تیم، از رسیدن به فینال بازماند.

سایت اسپورت لهستان در گزارشی به پیروزی تیم ملی والیبال لهستان پرداخت. این رسانه ورزشی نوشت: «موفقیت بزرگ بازیکنان والیبال زیر ۱۹ سال لهستان؛ آنها به فینال مسابقات قهرمانی جوانان جهان راه یافتند.»

این رسانه لهستانی ادامه داد: «ملی‌پوشان لهستان در نیمه‌نهایی، میزبان رقابت‌ها یعنی ایران را با نتیجه سه بر یک شکست دادند. تا به حال لهستانی‌ها در این مسابقات بی‌عیب و نقص بازی کرده‌اند. همه ست‌های بازی با ایران بسیار فشرده دنبال شد اما در آخر لهستان بود که پیروز این دیدار شد.»

پس از پیروزی تیم ملی والیبال لهستان در این دیدار، میخال کوبیاک کاپیتان تیم ملی بزرگسالان لهستان با انتشار پستی به پیروزی تیم ملی والیبال کشورش واکنش نشان داد. پیش از این کری‌هایی بین او و بازیکنان ایرانی در تیم ملی بزرگسالان وجود داشت.

دیدار ایران و لهستان در نیمه نهایی این رقابت ها درحالی بود که بلندقامتان ایران برای دومین بار در این تورنمنت به مصاف لهستان رفتند. در دور گروهی این رقابت ها تیم ملی والیبال ایران شکست ۳ بر صفر را تجربه کرد.

تیم ملی والیبال لهستان در این رقابت ها بسیار سرسخت نشان داده است؛ چراکه اگر به پنج بازی اخیر این تیم نگاه کنیم خواهیم یافت که لهستان بدون واگذاری حتی یک ست، پیروز پنج دیدار متوالی رقابت ها بوده است.

تیم ملی والیبال ایران در بازی نیمه نهایی مقابل لهستان با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد تا از صعود به فینال باز بماند. دیدار نیمه نهایی بین ایران و لهستان در چهار ست و با نتایج ۲۶ بر ۲۴، ۲۵ بر ۲۳، ۲۳ بر ۲۵، و ۲۵ بر ۲۰ به سود لهستان پایان یافت. ایران هر چند طلسم ست ندادن لهستان را شکست اما برای رسیدن به فینال کافی نبود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین