کد خبر: ۷۲۴۸۱۱
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷

تصادف زنجیره‌ای مرگبار در جاجرود

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: تصادف زنجیره‌ای میان یک دستگاه تریلر ولوو با ۱۲ خودرو، یک کشته و سه مجروح بر جای گذاشت.
تصادف زنجیره‌ای مرگبار در جاجرود
آفتاب‌‌نیوز :

ایرج کهریزی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در پردیس در خصوص تصادف زنجیره‌ای جاجرود اظهار کرد: حدود ساعت ۱۰ صبح امروز یک دستگاه تریلر ولوو حامل جو از شرق به غرب محور قدیم جاجرود در حرکت بود که در سرازیری این محور بر اثر سرعت زیاد و عدم کنترل وسیله نقلیه با ۱۲ خودرو برخورد می کند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: بر اثر این تصادف که در محور قدیم جاجرود و روبروی پلیس راه رخ داده یک مرد ۳۳ ساله جان خود را از دست داده و سه مجروح دیگر نیز توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

وی افزود: متاسفانه نداشتن تبحر راننده در کنترل وسیله نقلیه و قیفی بودن این منطقه که بعد از سرازیری تندی قرار دارد، باعث این حادثه شده که بلافاصله راننده خودرو توسط عوامل انتظامی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده است.

کهریزی بیان کرد: تردد وسایل نقلیه در تمام محورهای شرق استان تهران مانند هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم عادی و روان در جریان است و همچنان عوامل پلیس راه از خروج خودروهای بومی و ورود خودروهای غیر بومی جلوگیری به عمل می‌آوردند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران عنوان کرد: هموطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز و رعایت حقوق شهروندی می توانند سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنانمان رقم بزنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین