کد خبر: ۷۲۴۸۵
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۸۶ - ۱۸:۴۱
دکتر محمدرضا عارف در مصاحبه اختصاصی با آفتاب:

حضور مردم اعتدال را حاکم می‌کند

با دلایل شرعی از انتخابات مجلس کنار کشیدم
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب:محمدرضانظری،  دکتر محمدرضا عارف گفت: انصراف بنده باعث شد که برگزار کنندگان توجه بیشتری به شرایط موجود کنند.

عارف در گفتگویی با خبرنگار آفتاب در حسینیه شماره 2 جماران در رابطه با تاثیر انصرافش از ائتلاف اصلاح طلبان گفت: این باعث شد کسانی که فراقانونی رد صلاحیت شده بودند دوباره مورد تأیید قرار گیرند. هر چند که شاهد برگشت افراد شاخص خوبی نبودیم. 

وی افزود: در بحرانهایی مانند هفت تیر تعداد زیادی از یاران انقلاب و امام خمینی (ره) شهید شدند و البته هیچ اتفاقی روی نداد. بنابراین با کنار رفتن یک نفر به کلیات انتخابات مجلس خدشه‌ای وارد نخواهد شد و نیروهای موثر و خوب در کشور زیاد هستند. بنده به دلایل شرعی وارد صحنه انتخابات شدم و به لحاظ مسائل شرعی نیز کنار رفتم.

وی در رابطه با اقبال عمومی به لیست اصلاح طلبان نیز گفت: اصلاح طلبان لیست خوبی را ارائه کردند. هر چند که افراد شاخص از حضور در انتخابات محروم ماندند و معتقدم که این لیست قابل دفاع است و مردم با رای خودشان شرایط را برای حضور آنان فراهم خواهند کرد.

عارف در رابطه با تأثیر حضور حداکثری مردم در ساختار سیاسی کشور خاطرنشان کرد مشارکت حداکثری مردم شرایط اعتدالی را در کشور فراهم خواهد کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین