کد خبر: ۷۲۵۱۳۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۶

کنایه رئیسی به روحانی

رئیسی گفت: ‌تصمیمی نخواهیم گرفت که مردم صبح بیدار شوند ببینند تصمیمی گرفته شده که اصلاً از آن مطلع نیستند. برخی این سخن رئیسی را کنایه‌ای به اظهارات حسن روحانی در ماجرای گران شدن بنزین بود.
کنایه رئیسی به روحانی
آفتاب‌‌نیوز :

سید ابراهیم رئیسی در نخستن گفت‌وگوی تلویزیونی خود با مردم گفت: ‌تصمیمی نخواهیم گرفت که مردم صبح بیدار شوند ببینند تصمیمی گرفته شده که اصلاً از آن مطلع نیستند. تصمیمات مهم را با مردم در میان می گذاریم و در این رابطه مردم را محرم می‌دانیم. غیابی درباره بازار تصمیم نمی‌گیریم و حتماً با بازار مشورت می کنیم.

رئیسی افزود: در دولت، جایگاه هماهنگ کننده را ضروری می‌دانیم که معاون اول را برای این‌کار تعیین کردیم. معاون اول دولت، مسوول هماهنگی تیم اقتصادی دولت است و همه بخش‌ها، کار را با معاون اول ‌هماهنگ خواهند کرد تا طرح‌ها و بحث‌های مختلف با آهنگ واحدی در دولت چیده شود. در رأی اعتماد وزیران در مجلس هم این را اعلام کردم. چون معاون اول دولت، قدرت بیشتری از حیث قانونی دارد و تیم اقتصادی می‌تواند هماهنگ با آن کار کند و ستاد اقتصادی هم در جریان کار قرار خواهد گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
صادق محسني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
1
4
روحاني نگفته بود مردم از خواب بيدار شدند ديدند تصميمي گرفته شده است بلكه گفته بود من مطلع نبودم كه شايد هم نبود واقعا !!
آقاي رئيسي گفت با مردم حرف مي زنم بطوريكه در جريان همه چيز باشند و ... لطفا دقيق باشيد .
ناشناس
|
Oman
|
۰۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
1
4
تا اینجا که نتایج منفی بوده، شما فقط بعنوان دولت سیاست خارجی و داخلی را درست کنید و کشور ارام شود همه چیز درست میشود بصورت خودکار
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین