کد خبر: ۷۲۵۱۴۰
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۳

تصادف در یاسوج ۴ کشته بر جا گذاشت

 رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: شامگاه شنبه ۲ فقره تصادف در جاده های ارتباطی این استان رخ داد که بر اثر آن چهار نفر کشته و هفت نفر زخمی شدند.
تصادف در یاسوج ۴ کشته بر جا گذاشت
آفتاب‌‌نیوز :

جهانبخش وحدت نژاد اظهار داشت: امشب ساعت ۲۰ و ۲۵ دقیقه برخورد خودرو سواری پژو پارس با عابر پیاده در جاده مواصلاتی یاسوج به سمیرم گزارش شد.

وی افزود: در همین لحظه کامیون خاور با پژو پارس مذکور برخورد کرد و به دلیل شدت جراحات، راننده پژو پارس در دم جان سپرد و عابر پیاده با یک دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به مرکز درمانی انتقال داده شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ادامه داد: همچنین ساعت ۲۱ و ۵۱ دقیقه برخورد یک دستگاه سواری پژو پارس با یک دستگاه خودرو سواری پراید در محور مواصلاتی یاسوج به بابامیدان، منطقه کوشک اعلام شد.

وی تاکید کرد: بلافاصله سه دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر به محل حادثه اعزام شد.

وحدت نژاد ابراز داشت: سه نفر از سرنشینان به دلیل شدت جراحات در دم جان سپردند و ۶ نفر از سرنشینان هر دو خودرو پس از انجام اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده شدند.

سوانح رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد از سال ۱۳۹۰ تا ۹۵ بیش از یک هزار کشته، ۳۰ هزار زخمی و ۱۵۰ ضایعه نخاعی در پی داشته است.

افزون بر ۶ هزار کیلومتر راه ارتباطی شامل اصلی، فرعی، روستایی و بزرگراه در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

بر اساس سالنامه آماری سازمان پزشکی قانونی کشور، استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۹۶ رتبه سوم میزان مصدومان ناشی از حوادث رانندگی را بر حسب جمعیت داشته است.

این استان با داشتن کمتر از ۱۴۰ کیلومتر بزرگراه و شرایط خاص توپوگرافی و کوهستانی یکی از استان های خطرناک در زمینه سوانح رانندگی است.

استان کهگیلویه و بویراحمد با جمعیتی حدود ۷۲۳ هزار نفر جمعیت دارای هشت شهرستان ، ۱۷ بخش و یکهزار و ۶۷۰ روستای دارای سکنه در جنوب غربی ایران واقع شده است

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین