کد خبر: ۷۲۵۲۶۶
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۴

دلیل بازگشت رونالدو به منچستریونایتد چه بود؟

اسطوره باشگاه لیورپول در اظهارنظری جنجالی و تا اندازه‌ای واقع‌بینانه، پشت پرده بازگشت «کریستیانو رونالدو» به منچستریونایتد را برملا کرد
دلیل بازگشت رونالدو به منچستریونایتد چه بود؟
آفتاب‌‌نیوز :

هواداران ورزشی طی چند روز اخیر خوشحالی عمیق خود را از بازگشت «کریستیانو رونالدو» به باشگاه منچستریونایتد ابراز کردند زیرا معتقدند که موشک زاده مادِیرا پرتغال، در این فصل حرف‌های زیادی برای گفتن و چیزهای زیادی برای عرضه کردن به شیاطین سرخ در چنته دارد.

با این وجود، «استیون جرارد» اسطوره باشگاه لیورپول و تیم ملی انگلیس، معتقد است که بازگشت رونالدو به یونایتد تنها یک بازی رسانه‌ای بوده و تحت تاثیر حسادت به «لیونل مسی» فوق ستاره آرژانتینی انجام شده است؛ بازیکنی که در نتیجه جدایی از بارسلونا و پیوستن به پاری‌سن‌ژرمن و همچنین قهرمانی به همراه آلبی سلسته در کوپاآمریکای سال جاری، تیتر نخست رسانه‌های جهان را از رونالدو ربوده و به خود اختصاص داده بود.

تارنمای «آل اسکور» انگلیس به نقل از جرارد نوشت: رونالدو در موقعیتی قرار گرفت که مجبور بود به لیگ برتر انگلیس بازگردد تا از این طریق نامش دوباره در رسانه‌ها پدیدار شود و دلیل آن هم لیونل مسی بود که کوپاآمریکا را فتح و به پاری‌سن‌ژرمن کوچ کرده بود.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم کریستیانو رونالدو مثل گذشته روی فوتبال لیگ برتر انگلیس تاثیرگذار نخواهد بود زیرا او تنها می‌خواست از یوونتوس جدا شود و رسانه‌های بین‌المللی نام او را دوباره به گردش درآورند زیرا تا پیش از آن، تمام نگاه‌ها به سمت مسی معطوف شده بود.

جرارد افزود: مسی از زمان قهرمانی با تیم ملی آرژانتین در کوپاآمریکا و پس از آن ترک بارسا و پیوستن به پی‌اس‌جی، نقل محافل ورزشی بود. کاری که رونالدو کرد تنها یک استراتژی بازاریابی برای خود، مدیربرنامه‌اش و البته گمانه‌زنی رسانه‌ای بود. رونالدو به خوبی می‌دانست که از رسانه‌ها فاصله گرفته و عقب مانده است. فرصت بازگشت به رسانه، ترک یوونتوس و بازگشت به منچستریونایتد بود. تصور می‌کنم مرد پرتغالی برای درخشش شانس دارد اما تاثیر وی در منچستریونایتد به اندازه دوره قبلی حضورش نخواهد بود.

باتوجه به اظهارات جرارد، بد نیست بدانیم که رونالدو ۳۶ ساله به دلیل نوع جدایی از «بانوی پیر»، هدف انتقاد شدید اسطوره‌های باشگاه یوونتوس قرار گرفته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین