کد خبر: ۷۲۵۳۲۹
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۰

افشای راز مرگ زن و مرد تانکرخواب

اجساد زن و مرد معتادی که شب‌ها برای خوابیدن و مصرف موادمخدر به داخل یک تانکر رها شده در شهرستان سیرجان می‌رفتند، چندماه پس از مرگشان در داخل این تانکر ۲۰ هزار لیتری پیدا شد
افشای راز مرگ زن و مرد تانکرخواب
آفتاب‌‌نیوز :

مدتی قبل پیمانکار یکی از شرکت‌های معدنی در شهرستان سیرجان تصمیم به خریداری یک تانکر بزرگ آب، برای آب‌پاشی محوطه معدن گرفت.

تانکری که او برای انجام این کار خریداری کرد، یک تانکر ۲۰ هزارلیتری دست‌دوم بود که مدت‌ها در محوطه یکی از فروشگاه‌های لوازم کشاورزی رها شده و کسی سراغ آن نرفته بود.

پیمانکار شرکت، این تانکر را خریداری کرد و به این ترتیب تانکر ۲۰ هزار لیتری به محوطه معدن منتقل شد تا اینکه چند روز بعد اتفاق عجیبی افتاد.

اسکلت‌ های مرموز
پیمانکار شرکت تصمیم گرفته بود از تانکر خریداری شده برای آب‌پاشی استفاده کند اما قبل از این کار از ۲ نفر از کارگران خواست که وارد آن شوند و تانکر را شست‌وشو کنند.

داخل تانکر به‌صورت مشبک بود تا هنگام انتقال آب یا مواد نفتی توسط آن، کامیون حامل تانکر به‌دلیل تکان خوردن مایع داخل آن واژگون نشود.

یکی از کارگران به محض این که در دهانه تانکر قرار گرفت متوجه بوی تعفن شدیدی شد که داخل آن را پر کرده بود.

شدت بوی تعفن به حدی بود که کارگر جوان تنها یکی دو دقیقه می‌توانست وارد آن شود و با این حال وی چندین بار چراغ‌قوه به‌دست به داخل تانکر رفت تا این که با بقایای ۲ جسد که داخل تانکر بودند و اطرافشان پر بود از وسایل مختلف، روبه‌رو شد.

او وحشت‌زده ماجرا را به پیمانکار شرکت خبر داد و به این ترتیب مأموران پلیس و تیمی از آتش‌نشانان راهی آنجا شدند.

زن و مرد تانکرخواب
آتش‌نشانان برای دسترسی به اجساد اقدام به برش بدنه تانکر کردند و لحظاتی بعد با صحنه‌ای هولناک روبه‌رو شدند. از اجسادی که داخل تانکر بود، چیزی جز اسکلت باقی نمانده بود و لباس‌های آنها نشان می‌داد که یکی از این افراد مرد و دیگری زن است.

از سوی دیگر وسایل زیادی در کنار اجساد و داخل تانکر به چشم می‌خورد که نشان می‌داد این زن و مرد شب در داخل تانکر می‌خوابیدند و در آنجا مواد مصرف می‌کردند.

با این حال هنوز علت مرگ آنها معلوم نبود و کسی نمی‌دانست که زن و مرد تانکرخواب دچار چه سرنوشتی شده‌اند.

سفر مرد معتاد به سیرجان
ماموران که در داخل تانکر مقدار زیادی وسایل مربوط به قربانیان را به‌دست آورده بودند، در بررسی آنها به یک کارت عابربانک برخوردند که ظاهرا متعلق به مرد جوان بود.

با استفاده از اطلاعات درج روی کارت، صاحب آن که مرد جوانی ساکن یکی از شهرهای سیستان و بلوچستان بود شناسایی شد.

مأموران با خانواده وی تماس گرفتند و معلوم شد که این مرد معتاده بوده و سال ۹۸، پس از آن که از سوی خانواده‌اش طرد شده بود برای پیدا کردن کار و ادامه زندگی راهی سیرجان شده بود. برادر این مرد جوان پس از حضور در اداره پلیس سیرجان گفت: اعتیاد برادرم باعث شده بود که جایی در خانه‌مان نداشته باشد.

برای همین هم بود که راهی سیرجان شد و ما از سرنوشت وی بی‌خبر بودیم تا اینکه از اداره پلیس تماس گرفتند و گفتند که اسکلت او را در داخل یک تانکر پیدا کرده‌اند.

هرچند اظهارات مرد جوان نشان می‌داد که یکی از اجساد پیدا شده داخل تانکر متعلق به برادر اوست، اما با این حال دستور آزمایش دی‌ان‌ای صادر شده تا پس از قطعیت این فرضیه، بقایای جسد قربانی تحویل خانواده‌اش شود.

زن معتاد
اما در ادامه بررسی‌ها هویت زنی که جسدش داخل تانکر پیدا شده بود نیز فاش و معلوم شد که وی یکی از معتادان متجاهر بوده است.

دادستان عمومی و انقلاب سیرجان گفت: براساس پیگیری‌های تخصصی پلیس آگاهی، هویت هر دو جسد شناسایی شده و مربوط به دو معتاد متجاهر است.

قاضی محسن نیک‌ورز ادامه داد: براساس تحقیقات این افراد در زمستان ۹۹ فوت شده‌اند و فرضیه قتل در این پرونده منتفی شده است.

به‌احتمال قوی این افراد به‌دلیل مصرف موادمخدر در داخل تانکر فوت کرده‌اند.

وی گفت: با کشف این دو پیکر شایعاتی در فضای مجازی درباره استفاده طولانی از این تانکر برای آب شرب کارگران معدن مزبور مطرح شده که همه این شایعات رد و اعلام می‌شود که براساس گفته مسئولان یکی از شرکت‌های پیمانکار گهرزمین، این تانکر قبلا در یک مکان متروکه بوده و از آن استفاده نمی‌شده است و به تازگی برای آب پاشی محیط معدن خریداری شده که قبل از استفاده از آن، اجساد کشف و ماجرا به پلیس گزارش شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین