کد خبر: ۷۲۵۴۵۱
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۰

فرار از مشکلات مالی با یک استعفای شفاهی؟

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که قصد کناره‌گیری از سمتش را دارد، در محل کارش حاضر نشده است.
فرار از مشکلات مالی با یک استعفای شفاهی؟
آفتاب‌‌نیوز :

چند روزی است که بحث استعفای جعفر سمیعی از مدیرعاملی پرسپولیس مطرح شده و حتی با اظهارات حمید سجادی به عنوان وزیر ورزش و جوانان، این موضوع بیشتر رنگ واقعیت به خود گرفت و حالا عملا همه هواداران پرسپولیس منتظر روشن شدن تکلیف مدیرعاملی باشگاه هستند.

از قرار معلوم عصر روز شنبه در جلسه‌ای که سمیعی با وزیر ورزش داشته، شفاهی به او اعلام کرده که به خاطر مشکلات موجود قصد کنارگیری دارد و نمی‌خواهد در پرسپولیس کار کند. با این حال وزیر ورزش هم این درخواست را رد کرده و از سمیعی خواسته که با قدرت به کارش ادامه بدهد. در همین حال اما سمیعی که خود را میان مشکلات مالی فراوانی در باشگاه می‌بینید که طی دوره مدیریتش نتوانسته آنها را حل کند، دیروز (یک‌شنبه) و امروز (دوشنبه) در محل کارش حاضر نشده تا نشان دهد که ظاهرا دیگر قصد ندارد به کارش ادامه بدهد.

سمیعی از زمان حضور در پرسپولیس وعده اجرایی کردن برنامه‌های اقتصادی‌ که به واسطه آن مشکلات مالی باشگاه را حل کند، داد اما در این کار ناموفق بود و به استناد صحبت‌های خودش، باشگاه را طی یک فصل، با قرض گرفتن از شرکت‌های مختلف اداره کرد و حالا هم به نظر می‌رسد بدون اینکه حاضر به پاسخگویی نسبت به تصمیماتش در پرسپولیس باشد، سعی دارد با یک استعفا، باشگاه را ترک کند.

این روزها که پرسپولیس خود را برای بازی در لیگ قهرمانان آسیا برابر استقلال تاجیکستان آماده می‌کند، جعفر سمیعی به جای ایجاد آرامش در باشگاه، سخن از کناره‌گیری را مطرح کرده و در محل کارش هم حاضر نشده است.

او پیش از این به بازیکنان و مربیان تیم وعده داده بود که تا اواسط شهریور، مطالبات بازیکنان مربوط به فصل گذشته را تسویه کند اما حالا نه تنها در تحقق این وعده ناکام بوده، بلکه با رسانه‌ای شدن قصد کناره‌گیری‌اش، تیم پرسپولیس را نگران محقق نشدن وعده‌ها کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین