کد خبر: ۷۲۵۵۹۷
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰

منافی: پرسپولیس آزمون سختی در پیش دارد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم آزمون سختی در دیدار با استقلال تاجیکستان در پیش دارد اما پرسپولیس در میادین سخت موفق‌تر نشان داده است.
منافی: پرسپولیس آزمون سختی در پیش دارد
آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال پرسپولیس در نقل و انتقالات نیم فصل توانست علیرضا ابراهیمی و علی نعمتی را در خط دفاعی و رضا اسدی و رضا دهقانی را در خط هافبک به تیم اضافه کند. این در حالی است که کادر فنی و مسوولان باشگاه امیدوارند، خریدهای جدید جای ستاره‌های جدا شده مانند محمدحسین کنعانی‌زادگان، احمد نوراللهی و شهریار مغانلو را پر کنند.

جواد منافی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس روز سه‌شنبه در مورد شرایط این روزهای تیم فوتبال پرسپولیس، خریدهای جدید این تیم، دیدار حساس مقابل استقلال تاجیکستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و ... صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید:

عملکرد باشگاه در نقل و انتقالات را با جذب علیرضا ابراهیمی، علی نعمتی، رضا اسدی و رضا دهقانی چطور دیدید؟

این نفرات طبق نظر کادر فنی و نیاز پرسپولیس به تیم اضافه شدند. تیم در این مناطق با توجه به جدایی کنعانی‌زادگان و احمدنوراللهی نیاز به تقویت داشت که این بازیکنان جذب شدند.

نفراتی که از تیم جدا شدند به نوعی ستاره‌های تیم بودند. آیا نفرات جدید می‌توانند انتظارات را برآورده کنند؟

بازیکنانی که جدا شدند تاثیرگذار و ستاره بودند و کمک زیادی به پرسپولیس در موفقیت‌های اخیر داشتند. البته زمانی که آنها آمدند نام و نشان نداشتند. خیلی از بازیکنان در پرسپولیس رشد کردند. کادر فنی در این زمینه باید پاسخگو باشد. چرا که الان شرایط ویژه‌ای است.

منافی: پرسپولیس آزمون سختی در پیش دارد

چه شرایط ویژه‌ای؟

بازیکنان تازه وارد باید به محض اضافه شدن بدون انجام بازی رسمی خود را برای جدال حساسی چون دیدار با استقلال تاجیکستان آماده کنند. به همین دلیل زمان برای آمادگی و هماهنگی با تیم ندارند و جای اشتباه هم نیست. آنها باید به محض ورود در یک بازی رسمی آسیایی به میدان بروند و به همین دلیل تجربه آنها بیش از هر مسائل دیگری باید تاثیرگذار باشد. اما باید بگویم که تیم نیاز به بازیکن جدید دارد.

در کدام پست‌ها؟

باید قبول کنیم، بازیکنی با خصوصیات احمدنوراللهی کم است اما باید جایگزین مناسبی برای او پیدا کنیم چرا که نقش ویژه‌ای در قلب پرسپولیس ایفا می‌کرد. در خط حمله نیز نیاز به بازیکن جدید داریم.

آیا موفقیت‌های پرسپولیس ادامه پیدا می‌کند؟

بله. پرسپولیس در ریل قهرمانی قرار دارد و راهش ادامه پیدا خواهد کرد. در این راه البته نقش بازیکنانی مانند سیدجلال حسینی، امید عالیشاه و کمال کامیابی‌نیا نیز موثر است که در هماهنگی نفرات جدید کمک کنند.

منافی: پرسپولیس آزمون سختی در پیش دارد

پرسپولیس باید در شرایطی به مصاف استقلال تاجیکستان برود که هنوز بازی رسمی انجام نداده و از طرفی حریف در لیگ کشورش کار را دنبال می‌کند. این موضوع کار را برای پرسپولیس سخت نخواهد کرد؟

یکی از سخت‌ترین مسابقات پرسپویس دیدار با استقلال تاجیکستان است. نباید فریب نام حریف را بخوریم. بازی سنگینی پیش روی پرسپولیس است و باید باهوش عمل کنیم. حریف در شرایط مسابقه است اما ما بازی رسمی نداریم. شرایط برای پرسپولیس سخت است. در همین شرایط مشابه ما سال گذشته فینالیست آسیا شدیم. همه می‌دانند چه کار سختی در پیش است اما پرسپولیس این مرحله را نیز با موفقیت پشت سر خواهد گذاشت.

منافی: پرسپولیس آزمون سختی در پیش دارد. دیدار تیم‌های استقلال تاجیکستان و پرسپولیس از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه روز سه‌شنبه ۲۳ شهریور در کشور تاجیکستان برگزار می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین