کد خبر: ۷۲۵۶۰۶
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۵

مدیرعامل تراکتور: برای دیدار با النصر با مشکل رو به رو هستیم

مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: برای دیدار با النصر در لیگ قهرمانان با مشکلات زیادی از جمله کمبود بازیکن رو به رو هستیم.
مدیرعامل تراکتور: برای دیدار با النصر با مشکل رو به رو هستیم
آفتاب‌‌نیوز :

جمشید نظمی افزود: مشکلاتی در باشگاه وجود داشت که متاسفانه برخی ها آن را به بیرون باشگاه منتقل کردند تا هواداران را در برابر تراکتور و به نوعی مدیریت را تحت فشار قرار دهند.

وی ادامه داد: برخی ها اختلاف سلیقه بین باشگاه و بازیکن را به همشهری و دوست کشاندند تا بتوانند موضع باشگاه را تغییر دهند. تراکتور، باشگاه بزرگی است و با چند مورد بازیکن سالاری نمی شود آن را خراب کرد. از سویی دیگر فعالیت بخش خصوصی در فوتبال سخت است، در این شرایط نقل و انتقالات، تیم هایی رقم های بالا را به بازیکنان پیشنهاد می کنند که موجب می شود آنها وسوسه شود. الان باشگاه خصوصی در این وضعیت اقتصادی سخت کشور چگونه می تواند با این باشگاه ها رقابت کند.

مدیرعامل تراکتور در مورد حواشی مربوط به ایمانی تاکید کرد: قرارداد اکبر ایمانی در نیم فصل دوم فصل گذشته برای این فصل تقریبا چهار برابر شد. از 900 میلیون به سه میلیارد و دویست افزایش یافت و بعد ۴ میلیارد شد، اما او نظرش این بود که این مبلغ را به ۷ میلیارد افزایش بدهیم که شدنی نبود.

وی ادامه داد: ایمانی با ما قرارداد داشت، اگر ما قرارداد او را افزایش می دادیم با بقیه چکار باید می کردیم؟ این یک بحث داخلی بود و اشتباه بود که این مساله به بیرون از باشگاه کشیده شود. همین اتفاقات موجب شد حاشیه هایی شروع شد و در نهایت فشار و فحاشی هایی به تصمیم زنوزی و هیات مدیره صورت گرفت که موجب شد تصمیم هایی جدیدی گرفته شود.

نظمی تصریح کرد: پس از این حواشی ها بود که بخشی از فایل صوتی مذاکره ما با ایمانی را منتشر کردیم، البته می دانیم این کار تخلف است اما آگاهانه این کار را کردیم تا مشخص شود مشکل کجاست اما هنوز هم عده ای خود را به خواب می زنند و نمی خواهند باور کنند مشکل کجاست و چرا حل نمی شود.

وی ادامه داد: ما با ایمانی صحبت کردیم اما او رفت و گفت من را بیرون کرده اند در حالی که کمالوند نظرش این بود که او را حفظ کند و صدایش در فایل منتشر شده هم شنیده می شود. ما مجبور شدیم با وجود اینکه خلاف قانون بود بخشی از فایل صوتی را منتشر کنیم. با اینکه ما این بخش را پخش کردیم و همه شنیدند ولی باز یک عده خودشان را به خواب زده اند که باشگاه این بازیکن را نمی خواست.

مدیرعامل تراکتور در خصوص بازی های این تیم در لیگ قهرمانان گفت: متاسفانه بازیکنانمان خیلی کم هستند، برنامه ریزی خود را تا به امروز انجام داده ایم و هواپیما و هتل را هم رزرو کرده ایم، لیست خودمان را فرستادیم اما بعد از فرستادن لیست فتحی مصدوم شد و مجبور هستیم از بازیکنان امید و جوانانمان هم بهره بگیریم.

وی ادامه داد: متاسفانه ما برای باز کردن پنجره مان یک مشکل بزرگ داریم که باید حل شود تا بتوانیم دوباره بازیکن جذب کنیم. این پنجره به خاطر استوکس بسته شده او سابقه خوبی در فوتبال ما ندارد و انسان درستی نیست، او در مقطعی از پرسپولیس و تراکتور شکایت کرد. با آنکه پرسپولیس پول او را داده بود اما کتمان می کرد و واقعیت را نمی گفت برای همین به او اعلام کرده ایم بیاید در ترکیه و ۴۷۵ هزار دلار خود را دریافت کند و نامه بدهد که هنوز این کار را نکرده است.

نظمی در مورد زمان شروع تمرینات تراکتور هم گفت: تمرینات ما دو روز تعطیل شده بود اما از فردا دوباره شروع می کنیم. ما برابر النصر در شرایطی به میدان می رویم که نمی توانیم تیم خود را با بازیکنان اصلی کامل کنیم، یا می بریم یا می بازیم ولی برای فصل آینده برنامه ریزی کرده ایم و بازیکنانی را جذب خواهیم کرد که به کارمان بیاد. با اخباری و عباس زاده تمدید کردیم و با چند بازیکن خوب هم صحبت کردیم که به تبریز بیایند ولی این حواشی باعث شد تا از فرودگاه برگردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین