کد خبر: ۷۲۵۷۰۵
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۰

شکست خانگی عمان در شب درخشش دروازه‌بان عربستان

عربستان با درخشش دروازه‌بان خود با یک گل از سد عمان گذشت و ۶ امتیازی شد و تیم برانکو نیز نخستین باختش را تجربه کرد.
شکست خانگی عمان در شب درخشش دروازه‌بان عربستان
آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های عمان و عربستان از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه به وقت تهران در چارچوب هفته دوم دور نهایی انتخابی جام جهانی در قاره آسیا و در گروه B، در ورزشگاه سلطان قابوس به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت این دیدار با برتری یک بر صفر تیم میهمان به اتمام رسید.

صالح الشهری در دقیقه ۴۲ زننده تک گل این دیدار بود.این گل از روی توپ‌گیری خوب سلمان الفرج، پاس محمد الموالاد و ضربه تک ضرب شهری به ثمر رسید.در نیمه دوم شاگردان برانکو ایوانکوویچ برای زدن گل مساوی پیش آمدند و صاحب یک موقعیت عالی هم شدند اما محمد العویس، گلر تیم عربستان مانع از گل خوردن تیمش شد.

تیم هروه رنارد در ادامه جلو آمد و موفق شد موقعیت‌هایی را خلق کند اما حاصلی نداشت.عمان هم با یک شوت خالق آخرین فرصت جدی بود که بازهم گلر عربستانی‌ها عکس‌العمل مناسبی داشت و در ادامه مهاجم عمان دروازه خالی را جلوی خود دید اما نتوانست توپ را به تور بچسباند.

با این پیروزی عربستان ۶ امتیازی شد و بعد از استرالیا با یک تفاضل کمتر در رده دوم ایستاد. عمان هم بعد از برد مقابل ژاپن، با این شکست سه امتیازی باقی ماند و در کنار سامورایی‌های آبی در رده سوم قرار گرفت. ویتنام و چین هم در این گروه بدون امتیاز هستند و به ترتیب پنجم و شش هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین