کد خبر: ۷۲۵۷۱۶
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۴:۱۵

اعتراف سرمربی عراق بعد از شکست مقابل ایران

سرمربی تیم فوتبال عراق گفت: اعتراف می‌کنم تیم ملی فوتبال ایران به مراتب بهتر از عراق بازی کرد و توانست به پیروزی رسیده و با کسب سه امتیاز کامل زمین مسابقه را ترک کند.
اعتراف سرمربی عراق بعد از شکست مقابل ایران
آفتاب‌‌نیوز :

«دیک ادووکات» سرمربی تیم ملی فوتبال عراق پس از شکست مقابل ایران در چارچوب هفته دوم مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در گروه اول اظهار داشت: انتظارات زیادی برای این مسابقه داشتیم اما آنچه برایش برنامه‌ریزی کرده بودیم در زمین اجرا نشد.

وی افزود: اعتراف می‌کنم تیم ملی فوتبال ایران به مراتب بهتر از عراق بازی کرد و توانست به پیروزی رسیده و با کسب سه امتیاز کامل زمین مسابقه را ترک کند.

سرمربی تیم فوتبال عراق خاطرنشان کرد: مردم عراق ناراحت هستند اما هنوز هشت بازی دیگر برایمان باقی مانده است و می‌توانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم. در این سطح اشتباهات زیادی داشتیم. روی گل‌های اول و دوم واقعاً اشتباهات ابتدایی مرتکب شدیم.

ادووکات تصریح کرد: می‌خواستیم دفاع کنیم و در ضد حمله به هدفمان برسیم، این تاکتیک مقابل کره‌جنوبی جواب داد اما مقابل ایران نتوانستیم از آن استفاده کنیم.

وی در پایان گفت: باید چند بازیکن خوب عراقی را که در کشورهای دیگر بازی می‌کنند و می‌توانند تیم ملی را تقویت کنند، پیدا کنیم تا در بازی‌های آینده بهتر نتیجه بگیریم.

تیم‌های عراق و ایران از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه به وقت تهران در چارچوب هفته دوم مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در گروه A در ورزشگاه خلیفه دوحه به مصاف هم رفتند که در پایان، این دیدار با برتری پرگل و مقتدرانه شاگردان دراگان اسکوچیچ با نتیجه سه بر صفر همراه شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین