کد خبر: ۷۲۵۹۱۰
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹
تبلیغات

خانم‌های عاشق سفر حتماً بخوانند

خانم‌های عاشق سفر واقعی همیشه در پی یافتن موقعیت‌های جذاب برای به دست آوردن تجربه هستند. این زنان موفق و باانگیزه می‌دانند که اولین قدم برای رسیدن به آرزو‌ها و رؤیا‌ها احترام گذاشتن به خود و جسم خود است...
خانم‌های عاشق سفر حتماً بخوانند
آفتاب‌‌نیوز :

این روز‌ها خانم‌های زیادی هستند که عاشق سفر و سیر و سیاحت‌اند. در تور‌ها نام‌نویسی می‌کنند و با دوستانی تازه و مثل خودشان اهل سفر راهی مسیر‌های زیبا و شهر‌های جدید می‌شوند. یا خانواده را مجاب می‌کنند تا یک آخر هفته به یک مسافرت جذاب در اطراف شهر بپردازند. حتی برخی خانم‌ها عادت به مسافرت‌های دورتر دارند و از فرصتی مانند تعطیلات عید استفاده می‌کنند تا به یک شهر دور یا حتی کشوری زیبا و منحصربه‌فرد سفر کنند.

اما به‌هرحال تنها نیت و تصمیم‌گیری از سفر نیست که مهم است. سفر مقدمه‌چینی می‌خواهد مثلا برای حفظ سلامت و زیبایی و همچنین رعایت بهداشت فردی در سفر، محصولات آرایشی و بهداشتی مطمئناً برای یک خانم واجب است؛ بنابراین به‌نظر می‌رسد خرید آنلاین از یک فروشگاه معتبر آرایشی و بهداشتی قبل از آغاز سفر، موضوعی مهم و بنیادی است. فروشگاه‌های آنلاینی مانند فروشگاه "خانومی" با اختصاص بخش عمده و بزرگی از طبقات مجازی فروشگاه به محصولاتی که مورد نیاز هر خانمی در موقعیت‌های مختلف است، همواره تلاش کرده تا خریداران محترم را راضی نگه دارد. این فروشگاه بزرگ با همکاری بیش از ۲۵۰ بِرند آرایشی و بهداشتی داخلی و خارجی معتبر، محصولات خود را با تضمین اصالت و تاریخ انقضای مناسب به‌فروش می‌رساند. همچنین با حذف واسطه فروش، محصولات را با قیمتی واقعی و مناسب تقدیم شما عزیزان خواهد کرد. در زیر به معرفی سه محصول کاربردی در سفر برای خانم‌ها می‌پردازیم.

نوار یا پد بهداشتی ویژه سفر

برای خیلی از خانم‌های عاشق سفر تا به حال پیش آمده که تمام برنامه‌ریزی‌های ممکن را برای سفر در پیش رو انجام داده‌اند. مقدمه‌چینی‌ها را کرده‌اند، بلیط را خریده‌اند و یا در تور مورد نظر ثبت نام کرده‌اند. حتی همسفری را نیز انتخاب کرده‌اند و هتل محل اقامت را از قبل رزرو کرده‌اند. به نظر می‌آید که کار دیگری نمانده و اکنون باید منتظر روز موعود باشند. اما ناگهان در اوج حواس‌پرتی روز‌های قبل از آغاز مسافرت، روز عادت ماهیانه فرا می‌رسد و گویی قرار است همه برنامه‌ریزی‌ها را بهم بریزد. اما نه! یک خانم عاشق سفر با عزم جزم هیچ‌گاه برای یک اتفاق ساده طبیعی و فیزیولوژیک سفر به یاد ماندنی خود را کنسل نخواهد کرد. بلکه با خرید محصولات کاربردی و ویژه سفر با خیال راحت به باقی برنامه‌ریزی‌ها خواهد پرداخت. محصول نوار بهداشتی ویژه مسافرت، محصولی است که حتی اگر مهمان ناخوانده عادت ماهیانه نیز در روز‌های قبل از سفر به سراغمان نیامد، اما به‌نظر می‌رسد خرید آن و قرار دادنش در کیف یا ساک مسافرتی الزامی است. پس اگر خانم عاشق سفر هستید، همیشه سعی کنید برای مسافرت‌های طولانی یا حتی یکی دو روزه‌تان یک بسته نوار بهداشتی ویژه سفر داخل کیف مسافرتی‌تان برای روز مبادا قرار دهید. این نوار بهداشتی‌ها تقریباً همانند نمونه‌های "ویژه شب"، با قدرت جذب فوق‌العاده و لایه‌های دوگانه و مشبک خیال شما را بابت عوض کردن دیر به دیر در هنگام مسافرت راحت کرده و دلشوره شما بابت پس دادن لکه به لباس زیر را خنثی خواهد کرد. با استفاده از این نوار بهداشتی‌ها شما با خیال مطمئن می‌توانید راه‌پیمایی کنید و حواستان از همه لحاظ آسوده باشد. منافذ روی لایه مشبک این نوار‌ها مانند یک قیف عمل کرده و به مایع تنها از یک جهت اجازه عبور می‌دهد، بنابراین فرد هیچ احساس رطوبتی نخواهد کرد. این لایه معمولاً در برند‌های معتبر فاقد هرگونه مواد حساسیت‌زایی است و پوششی نرم و لطیف دارد. همچنین این پد‌ها در بسته‌بندی کم حجم و سبک ارائه می‌شود که به راحتی درون ساک و کیف شما جا می‌گیرد.

کاپ قاعدگی: محصولی مناسب برای سفر

احتمالاً این روز‌ها نام کاپ قاعدگی را شنیده‌اید. این محصول یکی از کالا‌هایی است که اگر ورزشکارید و یا اهل مسافرت و راه‌پیمایی‌های طولانی حتماً به کارتان خواهد آمد. کاپ قاعدگی یک محصول بهداشتی است که به‌جای نوار بهداشتی یا تامپون مورد استفاده قرار می‌گیرد. معمولاً وقتی در جاده هستید و یا راهی کمپینگ‌های مسافرتی، توقف زودهنگام برای رفتن به توالت بسیار سخت است؛ بنابراین شما به محصولی نیازمندید که برای ساعت‌های طولانی نیاز به تعویض نداشته باشد. کاپ قاعدگی که جسمی قیف مانند از جنس سیلیکون است، به راحتی وارد واژن قرار می‌گیرد و خون پریودی را جمع‌آوری می‌کند. این کاپ چیزی در حدود ۱۲ ساعت به تعویض نیاز ندارد و شما با خیال راحت می‌توانید به فعالیت بپردازید. حتی در مواقعی که قرار است وارد استخر یا دریا شوید نیز این کاپ به دردتان خواهد خورد. برای تعویض آن دست خود را بشویید و ضدعفونی کنید، سپس اقدام به درآوردن آن بنمایید. خون را داخل کاسه توالت بریزید و اگر امکان شستن و ضدعفونی کردن آن را ندارید، کاپ را با دستمال توالت پاک کرده و داخل یک پلاستیک قرار دهید. می‌توانید بعداً سر فرصت آن را درون آب بجوشانید تا کاملاً ضدعفونی شده و برای مصرف مجدد آماده شود. همان‌طور که ملاحظه کردید با کاپ قاعدگی هیچ لطمه‌ای به تعطیلات و مسافرت شما وارد نخواهد شد. پس از سفر خود لذت ببرید!

کرم ضدآفتاب، یاور همیشگی بانوان

مطمئناً همه شما عزیزان با کرم ضد آفتاب و کاربرد آن آشنایید و احتمالاً از آن استفاده می‌کنید. اما اگر یک عاشق سفر واقعی باشید، باید استفاده از کرم ضد آفتاب معتبر و باکیفیت را دوچندان کنید. کرم ضد آفتاب یک محصول بهداشتی است که از پوست در برابر اشعه مضر فرابنفش محافظت کرده و مانع لکه و چروک پوستی می‌شود. همچنین در آینده از سرطان پوست جلوگیری می‌کند. کرم ضد آفتاب اساسی‌ترین و رایج‌ترین محصول مراقبتی پوست است که اگر در سفر هستید و یا در کمپینگ به سر می‌برید استفاده از آن الزامی است. بسیاری از خانم‌های عاشق سفر علاقه‌مند به سفر‌های کوتاه مدت به کویر‌ها یا کوه‌پیمایی‌ها هستند. ما در این مورد نیز به شما توصیه صددرصد می‌کنیم تا از این محصول استفاده کنید. در انتخاب کرم ضد آفتاب عبارت SPF مهم‌ترین عامل برای انتخاب بهترین کرم برای موقعیت مورد نظر شما است. این عبارت مخفف Sun protection Factor است که میزان محافظت کرم مورد نظر را از پوست شما در برابر آفتاب و اشعه‌های UVA و UVB آن مشخص می‌کند. این بدین معنا است که اگر روی جعبه یک کرم ضد آفتاب SPF آن برابر با ۳۰ باشد، یعنی کرم مذکور ۳۰ برابر بیشتر از زمانی که پوست بدون کرم در برابر آفتاب باشد، از پوست محافظت می‌کند. توصیه ما به شما این است که هر دو سه ساعت یک‌بار حتی در روز‌های ابری، کرم ضد آفتاب خود را که به قسمت‌هایی از پوستتان که در مجاورت اشعه‌های آفتاب است مالیده‌اید، تجدید کنید. کرم‌های ضد آفتاب در دو گروه ایرانی و خارجی انواع مختلف دارند. برخی از این کرم‌ها بدون رنگ و بیشتر برای آقایان مصرف دارد و برخی دیگر با رنگ‌های مختلف پوست در بازار موجودند که خانم‌هایی که می‌خواهند کرم ضد آفتابشان همزمان حالت آرایشی و کرم پودری نیز داشته باشد، از آن استفاده می‌کنند.

سخن آخر...

خانم‌های عاشق سفر واقعی همیشه در پی یافتن موقعیت‌های جذاب برای به دست آوردن تجربه هستند. این زنان موفق و باانگیزه می‌دانند که اولین قدم برای رسیدن به آرزو‌ها و رؤیا‌ها احترام گذاشتن به خود و جسم خود است؛ بنابراین استفاده از هر محصولی که می‌تواند یافتن تجربه را هموارتر و آسان‌تر کند و در کنار آن حسی لذت‌بخش و سلامت به فرد دهد، الزامی و واجب است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین