پایگاه خبری آفتاب
۰۶ /تير /۱۴۰۵
Saturday 27 June 2026
کد خبر:۷۲۵۹۶۱
۱۷:۳۲
۱۴۰۰/۰۶/۱۸

محمدحسین سپهر، فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا شد

محمدحسین سپهر، فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا شد
وزیر کشور در حکمی محمد حسین سپهر را به سمت فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا منصوب و ۸ محور اصلی مأموریت وی را ابلاغ کرد.
۱۷:۳۲
۱۴۰۰/۰۶/۱۸
به گزارش آفتاب نیوز،

متن حکم وزیر کشور برای تعیین فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا؛ بدین شرح است:

برادر ارجمند؛ جناب آقای محمد حسین سپهر

سلام علیکم

با عنایت به مراتب تعهد، تجارب و شایستگی به موجب این حکم، جنابعالی را به عنوان فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا منصوب می نمایم.

ضروری است اقدامات قرارگاه را با توجه به وظایف و اولویت های ذیل، برنامه ریزی و اجرا نموده و نتایج آن مستمراً به اینجانب گزارش شود؛

۱- تسهیل و پیگیری مستمر اجرای دقیق و به موقع مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و رفع موانع احتمالی

۲- تدوین دستورالعمل اجرایی برای عملیاتی شدن مصوبات ستاد ملی با توجه به واقعیت های میدانی با هماهنگی دستگاه‌های ذی‌ربط

۳- استفاده از ظرفیت های مردمی از جمله مساجد، بسیج، خیرین و سمن ها و سایر سرمایه های عمومی برای حمایت از اجرای مصوبات و کمک به تامین معیشت اقشار آسیب پذیر

۴- ایجاد تفاهم میان نیروهای اجتماعی، تقویت روحیه همکاری و تحکیم مسئولیت های عمومی در مواجهه با شرایط پیچیده کنونی

۵- ارتقاء فضای هم افزایی، همکاری و همدلی میان بخش های دولتی و خصوصی و قوای کشوری و لشکری

۶- افزایش حضور محسوس ضابطین و ناظرین پروتکل های مصوب و ترغیب اقشار مردم به رعایت الزامات بهداشتی

۷- آموزش و فرهنگ سازی به منظور ایجاد اعتماد و انگیزه اجتماعی نسبت به اجرای مصوبات ستاد ملی

۸- ایجاد هماهنگی بین کمیته های مختلف ستاد و نظارت بر حسن اجرای وظایف هر یک از آنها

گزارش خطا
ارسال پیام
captcha
پیام های شما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
آخ آخ جمع گلها گلبازها جمع شد
پاسخ
یوسف
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
اینا دیدن اسم پست فرماندهه فکر کردن باید یارو نظامی باشه خخخخخ
پاسخ