کد خبر: ۷۲۶۱۷
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۸۶ - ۲۳:۰۳
کودکان در نامه‌ای خطاب به رضا بابک؛

آقای «رضا بابک» شما خیلی بامزه هستید

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مراسم تقدیر از رضا بابک به عنوان یکی از فعالان حوزه تئاتر کودک و نوجوان به همت ماهنامه "شهرزاد" عصر روز جمعه 24 اسفند در تالار هنر برگزار شد.

به گزارش مهر، بابک در این مراسم با اشاره به اینکه "خورشید خانوم آفتاب کن" اولین نمایشنامه‌ای بود که سال 51 برای گروه سنی کودک نوشت، گفت: "از سال‌های دور برای کودکان و نوجوانان روی صحنه و تلویزیون کار کرده‌ام. قبل از انقلاب 9 تئاتر تلویزیونی و چند سریال و بعد از انقلاب نیز در سریال‌های "زی زی گولو" و "خونه مادربزرگه" حضور داشتم."

این بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در ادامه یادآور شد: "کار تلویزیونی کودک را از سال 1350 شروع کردم، ولی وقتی در تئاتر کودک فعالیت می‌کردم فیلم‌ها به صورت سیاه و سفید بود و ما در کانون پرورش فکری کودک و نوجوان آن زمان در زمینه تئاتر کار می‌کردیم."

وی افزود: "هر چه برای بچه‌ها کار کنیم کم است. بچه‌ها صمیمی و ساده‌اند و بدون تظاهر نگاه و صادقانه بازی می‌کنند. ما باید برای بچه‌ها خیلی انرژی بگذاریم. ما باید شهری با اکسیژن برای بچه‌ها داشته باشیم و فرهنگ‌سازی کنیم، چون آینده‌سازان این سرزمین بچه‌ها هستند. ما باید جنگلی آباد و دریایی آبی به بچه‌ها بدهیم زیرا اینها در آینده زنان و مردان جامعه خواهند شد."

کاشفی مدیر مسئول ماهنامه شهرزاد دیگر سخنران برنامه بود که روی صحنه حاضر شد و نامه‌ای که بچه‌های عضو ماهنامه خطاب به رضا بابک نوشته و همگی آن را امضا کرده بودند خواند: "سلام آقای بابک، ما خیلی شما را دوست داریم. ما با پدر و مادرهایمان شما و تئاترها و سریال‌هایتان را دوست داریم. آقای بابک شما خیلی بامزه هستید."

در قسمت پایانی این تقدیر کودکان حاضر در سالن با شاخه‌های گل در دست روی صحنه آمدند و گل خود را به بابک تقدیم کردند. بابک که تحت تأثیر این حضور زیبا بود با اشاره به اینکه این روز برایش بسیار خوب و بیادماندنی خواهد بود گفت: "من تا به حال بین این همه گل غرق نشده بودم. بچه‌ها همگی گل‌های زندگی هستند که باید مراقبشان بود."
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین