کد خبر: ۷۲۶۲۹۷
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۵

پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین، اتریوم و دوج‌کوین تا پایان سال

یک تحلیلگر مشهور در توئیتر با بیش از ۷۵ هزار فالوئر معتقد است تا پایان سال شاهد بیت‌کوین ۸۰ هزار دلاری و دوج‌کوین ۰٫۵ دلاری خواهیم بود.
پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین، اتریوم و دوج‌کوین تا پایان سال
آفتاب‌‌نیوز :

در جریان سقوط اخیر بازار رمزارزها، دوج‌کوین هم افت سنگینی را تجربه کرده است. اما مشکلات این رمزارز با سقوط بازار شروع نشد. این ارز دیجیتال بخش عمده‌ای از رشد و ارزش خود را از هیاهوی اطراف خود گرفته است.

هر زمان که افرادی چون ایلان ماسک در مورد این رمزارز حرف می‌زدند، شاهد رشد چشمگیر دوج بودیم. همین موضوع باعث شده تا سرمایه‌گذاران قدیمی و جدید به این دارایی تمایل نشان دهند و رشد ۲۱هزار درصدی دوج و رسیدن آن به سقف تاریخی ۷۳ سنتی را رقم بزنند.

پس از رسیدن به سقف تاریخی ۷۳ سنتی، دوج تاکنون سقوط‌های متعددی را تجربه کرده است. اگر چه در حال حاضر دوج‌کوین نسبت به سقف تاریخی خود ۶۰ درصد پایین‌تر معامله می‌شود، اما سرمایه‌گذاران همچنان نسبت به آینده بلندمدت این ارز خوش‌بین هستند.

پدرخوانده کریپتو که یک تحلیلگر مشهور در توئیتر به حساب می‌آید و بیش از ۷۵ هزار فالوئر دارد، نسبت به آینده دوج‌کوین خوش‌بین است. این تحلیلگر پیش‌بینی کرده که بیت‌کوین تا پایان سال ۸۰ هزار دلار و اتریوم ۱۰ هزار دلار خواهد شد. اگر چنین اتفاقی رخ دهد، اتریوم رشدی ۲۰۰ درصدی را به ثبت خواهد رساند.

پدرخوانده کریپتو نسبت به کاردانو دیدگاهی محافظه‌کارانه‌تر داشته و آنرا تا پایان سال ۴ دلار پیش‌بینی کرده است. از نظر او بایننس هم با رشدی ۲۰۰ درصدی به ۱۲۰۰ دلار خواهد رسید.

این تحلیلگر معتقد است که تا پایان سال شاهد دوج‌کوین ۵۰ سنتی خواهیم بود که از سقف تاریخی این ارز همچنان پایین‌تر است. سولانای ۶۰۰ دلاری، ریپل ۲٫۸ دلاری و لینک ۱۰۰ دلاری هم از دیگر پیش‌بینی‌های این سرمایه‌گذار است.

از زمان سقوط دوج‌کوین در هفتم سپتامبر، این رمزارز در پیدا کردن روند صعودی دچار مشکل شده است. اصلاح صعودی اگر چه مشاهده شده ولی هم مقیاس با سقوط نبوده است. در حال حاضر دوج‌کوین در محدوده ۲۴ سنتی معامله می‌شود و در یک هفته اخیر افتی ۱۸ درصدی را به ثبت رسانده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین