کد خبر: ۷۲۶۳۴۹
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۸

جان باختن مادر و دختر در محور بردسکن

رئیس آتش‌نشانی شهرآباد گفت: بر اثر واژگونی خودروی سواری ال ۹۰ در محور بردسکن – شهرآباد مادر به همراه دخترش در صحنه جان خود را از دست دادند و دو کودک دیگر که مصدوم حادثه بودند توسط نیروهای اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.
جان باختن مادر و دختر در محور بردسکن
آفتاب‌‌نیوز :

علی نظافتی با بیان اینکه این حادثه ناگوار امروز به وقوع پیوسته است، افزود: در این حادثه خانم ۳۰ ساله به همراه دختر هفت ساله‎اش جان خود را از دست دادند و دو کودک دیگر نیز مصدوم شدند.

وی بیان کرد: راننده خودروی ال ۹۰ که از سمت بردسکن به شهرآباد در حرکت بوده پس از اینکه پنج کیلومتر از شهر خارج می‎شود به دلیل سرعت بالا و انحراف به چپ خودرو واژگون می‌شود.

رئیس آتش‎نشانی شهرآباد با بیان اینکه وقتی نیروهای آتش نشانی به محل رسیدند مصدومان از خودرو بیرون آورده شده بودند، تصریح کرد: هر دو مصدوم کودک بودند، همچنین دختر دیگر به خاطر پرت شدن از خودرو و برخورد سرش با تیر برق در صحنه جان خود را از دست داد.

نظافتی در ادامه عنوان کرد: به علت دست‎اندازهایی که در جاده ایجاد شده هشت دقیقه زمان برد تا به محل حادثه رسیدیم، تقریبا هشت سرعت گیر تا رسیدن به محل حادثه داشتیم که اگر نمی‎بود در زمان طلایی به محل می‎رسیدیم.

وی همچنین با اشاره به اینکه ۱۹ روستای شهرآباد را فقط با یک خودروی آتش‌نشانی که امداد و نجات است، پوشش می‌دهیم؛ گفت: برای پوشش این تعداد روستا یک خودرو و سه نیرو کم است و این موجب شد امروز خود شهردار شهرآباد هم برای امدادرسانی وارد عمل شود.

وی تامین یک خودروی دیگر به خصوص سبک را برای آتش‎نشانی شهرآباد ضروری دانست و گفت: نیازمند امکانات به‌روزتری برای آتش نشانی این شهر هستیم.

رئیس آتش‌نشانی شهرآباد در پایان گفت: امیدواریم رانندگان با سرعت مطمئنه در محورهای مواصلاتی شهرستان تردد کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین