کد خبر: ۷۲۶۵۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۳

داستان پیچیده واکسن سینوفارم

تیم ملی فوتسال ایران در حالی راهی جام جهانی شده که دردسر واکسن سینوفارم را پیش رو دارد.
داستان پیچیده واکسن سینوفارم
آفتاب‌‌نیوز :

رقابت‌های جام جهانی فوتسال ۲۰۲۱ این روز‌ها در لیتوانی قرار است استارت بخورد و تیم ملی فوتسال ایران هم قرار است فردا در اولین گام به مصاف صربستان برود. با این حال موضوعی که تبدیل به دغدغه‌ای جدی برای ملی پوشان شده، نوع واکنسی است که تزریق کرده اند.

ملی پوشان فوتسال ایران پیش از اعزام به جام جهانی واکسین سینوفارم چین را تزریق کرده اند، ولی حالا به ملی پوشان ایرانی در لیتوانی خبر داده اند که اتحادیه اروپا این نوع واکسن را قبول ندارد. شرایط به گونه‌ای است که به ملی پوشان ایران گفته از آنجا که این واکسن از سوی اتحادیه تایید نشده است پس بازیکنان تیم ملی باید هر ۴۸ ساعت یکبار تست کرونا دهند! این موضوعی است که سیدمحمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران هم به آن اشاره می‌کند و می‌گوید: از آنجا که اتحادیه اروپا واکسنی را که ما زده‌ایم، قبول ندارد (سینوفارم) باید در لیتوانی هر ۴۸ ساعت یک بار تست کرونا بدهیم.

گفتنی است ملی پوشان فوتسال ایران در گروه F رقابت‌های جام جهانی با تیم‌های صربستان، آرژانتین و آمریکا همگروه شده اند که در اولین دیدار و از ساعت ۱۹.۳۰ دقیقه روز سه شنبه باید به مصاف صربستان بروند.

منبع: فرارو
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
3
9
هیچ کشور اروپایی یا توسعه یافته سینوفارم را قبول ندارد . بهمین دلیل محموله هایش به ایران می رسد چون کشورهای دیگر نمی خرند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین