کد خبر: ۷۲۶۶۷
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۸۶ - ۱۶:۰۹

«هریسون فورد» بار دیگر در نقش «ایندیانا جونز»

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: 26 سال پس از اولین باری که «هریسون فورد» در نقش «ایندیانا جونز» باستانشناس ظاهر شد اکنون در 65 سالگی با فیلمی دیگر از این مجموعه موفق بازگشته است.

به گزارش مهر، خبرگزاری فرانسه اعلام کرد "ایندیانا جونز و قلمرو جمجمه بلورین"، چهارمین قسمت مجموعه‌ای است که از سال 1981 با "مهاجمان صندوقچه گمشده" آغاز شد، روز 22 مه (دوم خرداد 87) به صورت همزمان در ایالات متحده، کانادا و بسیاری از نقاط دنیا به نمایش درمی‌آید.

فورد 18 سال پس از "ایندیانا جونز و آخرین جنگ صلیبی" سومین فیلم این مجموعه بار دیگر در نقش باستانشناس ماجراجو که همیشه شلاقی چرمی همراه دارد، ظاهر شده و این بار در کنار کیت بلانشت بازی کرده است. چند تار موی سفید بیشتر و چین و چروک‌های اضافه شده چیزی نیست که بتوان آن را نادیده گرفت و خود فورد نیز به نکته اذعان دارد، هر چند در این باره گفت: "در فیلم جدید اشاره می‌شود که شخصیت من نسبت به فیلم آخر خیلی پیر شده است."

با این حال فورد حاضر نیست بگوید چه چیز در انتظار تماشاگران "ایندیانا جونز 4" است و پارامونت سازنده فیلم نیز تنها از آن به عنوان "ماجرا ادامه دارد" یاد کرده است. به نظر نمی‌رسد سن و سال مانع فورد باشد و آنطور که گفته می‌شود او بیشتر صحنه‌های بدلکاری را خود انجام داده است. "ایندیانا جونز" جدید را نیز مانند سه فیلم قبلی استیون اسپیلبرگ کارگردانی کرده و جرج لوکاس تهیه‌کننده فیلم است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین