کد خبر: ۷۲۶۷۴۶
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۳
آسیا برای مجیدی و شاگردانش تمام شد

استقلال حریف الهلال نشد/ شاگردان مجیدی حذف شدند

تیم فوتبال استقلال با شکست دو بر صفر مقابل الهلال عربستان در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا وداعی تلخ با این رقابت‌ها داشته باشد.
استقلال حریف الهلال نشد/ شاگردان مجیدی حذف شدند
آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال استقلال در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه در ورزشگاه زعبیل امارات با قضاوت فومینگ داور سرشناس چینی به مصاف الهلال عربستان رفت و در پایان مغلوب این تیم سرشناس شد.

آبی‌پوشان در شرایطی توانستند جواز حضور در دیدار مقابل الهلال را کسب کنند که در مرحله گروهی با عبور از تیم‌هایی همچون الدحیل قطر و الاهلی عربستان به عنوان تیم نخست از گروه خود صعود کردند.

از طرفی الهلال عربستان هم که در گروه چهارم با تیم‌های استقلال تاجیکستان، جی. ام.کا ازبکستان و الشباب الاهلی امارات همگروه بود، جواز حضور در مرحله حذفی را به عنوان تیم دوم به دست آورد.

استقلال و الهلال از سالهای گذشته رقابت سختی با یکدیگر در جام باشگاه ها و لیگ قهرمانان آسیا داشته‌اند یک بار دیگر در مرحله حذفی لیگ قهرمانان روبروی یکدیگر قرار گرفتند و در پایان این الهلال بود که موفق شد با پیروزی مقابل شاگردان فرهاد مجیدی جواز حضور در مرحله بعدی این رقابت‌ها را به دست آورند.

استقلال که با چالش‌ها و حاشیه‌های زیادی به عربستان سفر کرده و پا به این مسابقه گذاشته بودند امیدواری زیادی داشتند با غلبه بر حریف خود خاطرات تلخ را فراموش کنند اما اشتباهات مدافعان استقلال در ورزشگاه زعبیل امارات کار دست آنها داد تا نماینده ایران از حضور در مرحله بعدی بازی‌ها باز بماند.

لحظات حساس

دقیقه ۱۶: ضربه کاشته برای استقلال به دست آمد که ارسال دیدنی حسین زاده به روی دروازه به سیاوش یزدانی رسید و ضربه سر مدافع پیش تاخته آبی‌پوشان با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقیقه ۲۶: ارسال بسیار خوب وریا غفوری از سمت راست به روی دروازه نصیب ارسلان مطهری شد. این بازیکن با شلیکی سرضرب دروازه الهلال را تهدید کرد که با واکنش بسیار خوب و دیدنی المعیوف، توپ راهی کرنر شد.

دقیقه ۳۹: امیر حسین مرادمند در بدترین زمان تعادل خود را از دست داد تا پاس ماتئوس‌ ‌پریرا به گومیس رسیده و این بازیکن با ضربه‌ای چیپ دروازه حسینی را باز کرد.

در دقیقه ۵۶: در حالیکه استقلالی‌ها از بازیکنان الهلال غافل شده بودند، موسی مارگا توپ را تصاحب کرد و با یک پاس خوب به سمت راست خط دفاعی استقلال سالم الدوسری را صاحب توپ کرد که فضای بسیار خوبی را مقابل خودش داشت و وریا غفوری چندین متر از او جا مانده بود که در نهایت الدوساری با شوتی دقیق توپ را از میان پاهای حسینی وارد دروازه استقلال کرد و گل دوم را به ثمر رساند.

دقیقه ۶۸: پاس حسین زاده در گوشه محوطه جریمه به امین قاسمی نژاد رسید که شوت محکم این بازیکن را المعیوف در دو ضرب مهار کرد.

دقیقه ۷۱: ارسال خوب امین قاسمی نژاد با ضربه سر آرمان رمضانی همراه شد و عبدالله المعیوف گلر الهلال به زیبایی توپ را از روی خط دروازه برگرداند و راهی کرنر کرد.

در دقیقه ۸۹: باز هم روی اشتباه خط دفاعی استقلال، بازیکنان الهلال صاحب فرصت شدند. حسینی در ابتدا شوت پریرا را مهار کرد، در برگشت توپ به موسی مارگا رسید و حسینی مجددا آن را دفع کرد، توپ سوم باز هم به پریرا رسید و شوت این بازیکن روی تکل خوب یزدانی راهی کرنر شد.

مهدی قایدی و فرشید اسماعیلی که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفتند امروز با حضور در ورزشگاه زعبیل امارات به تماشای عملکرد همبازیان سابق خود نشستند.

ترکیب استقلال:

سید حسین حسینی، عارف آقاسی(متین کریم زاده)، سیاوش یزدانی، محمد حسین مرادمند، وریا غفوری، آرش رضاوند، زبیر نیک‌نفس(مهدی مهدی پور)، جعفر سلمانی(باباک مرادی)، امیر حسین حسین‌زاده، ارسلان مطهری (آرمان رمضانی) و سبحان خاقانی(امین قاسمی نژاد)

ترکیب الهلال عربستان:

عبدالله المعیوف، محمد البریک، هیون سو، علی البلیهی، یاسر الشهرانی، ناصر الدوسری، سلمان الفرج، ماتئوس‌ ‌پریرا، سالم الدوساری، موسی مارگا، بافی‌ تمبی‌ گومیس(صالح الشهری)

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین