کد خبر: ۷۲۶۸۳۲
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲

جدول| قیمت انواع موبایل سامسونگ، هوآوی و شیائومی در بازار امروز ۲۳ شهریور

قیمت انواع گوشی‌های موبایل سامسونگ، اپل، هوآوی و شیائومی در بازار امروز سه‌شنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ را مشاهده می‌کنید.
جدول| قیمت انواع موبایل سامسونگ، هوآوی و شیائومی در بازار امروز ۲۳ شهریور
آفتاب‌‌نیوز :

در جدول‌های زیر، قیمت موبایل تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. تمامی مدل‌ها، دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزان‌تر به فروش می‌رسند.

آیفون ۱۳ پرو و پرو مکس نسخه ۱ ترابایتی خواهند داشت

تنها یک روز تا مراسم معرفی آیفون‌های جدید باقی مانده، اما همچنان شاهد انتشار گزارش درباره قابلیت‌های آن‌ها هستیم. حالا تحلیلگر مطرح محصولات اپل، «مینگ-چی کو» گفته کوپرتینویی‌ها در تمام مدل‌های آیفون ۱۳ حداقل از ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کنند و مدل‌های پرو در نسخه ۱ ترابایتی هم روانه بازار می‌شوند.

طبق یادداشت جدید کو، اپل بالاخره حافظه داخلی ۱ ترابایتی را وارد گوشی‌های هوشمندش می‌کند تا کاربران به فضای زیادی دسترسی داشته باشند، هرچند انتظار می‌رود قیمت این مدل تفاوت چشمگیری با نسخه ۵۱۲ گیگابایتی داشته باشد. علاوه بر این، شمار بسیار کمی از کاربران به چنین فضایی برای ذخیره‌سازی داده‌هایشان نیاز پیدا می‌کنند.

با توجه به گفته‌های کو، گوشی‌های آینده اپل در نسخه‌های زیر از راه می‌رسند:

آیفون ۱۳ مینی و استاندارد

۱۲۸ گیگابایت
۲۵۶ گیگابایت
۵۱۲ گیگابایت

آیفون ۱۳ پرو و پرو مکس

yektanet.com
۱۲۸ گیگابایت
۲۵۶ گیگابایت
۵۱۲ گیگابایت
۱ ترابایت

استفاده از ۱۲۸ گیگابایت بجای ۶۴ گیگابایت حافظه خبر خوشایندی برای کاربران خواهد بود، مخصوصا اگر با افزایش قیمت گوشی‌های اپل مواجه نشویم.

آیفون‌های جدید تنها با افزایش فضای ذخیره‌سازی روبه‌رو نمی‌شوند و باید منتظر پیشرفت‌های دیگری هم در آن‌ها باشیم. این محصولات به باتری‌های با ظرفیت بالاتر، دوربین‌های قدرتمندتر، تراشه A15 Bionic و همچنین ناچ کوچکتر مجهز می‌شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین