کد خبر: ۷۲۶۹۸۲
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۸

خطیبی: فرصت زیادی به النصر ندادیم/ برنده بازی ما بودیم!

مربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت:‌ مشکلات زیادی داشتیم و در این بازی از 7 بازیکن جوان خود استفاده کردیم.
خطیبی: فرصت زیادی به النصر ندادیم/ برنده بازی ما بودیم!
آفتاب‌‌نیوز :

حسین خطیبی بعد از شکست یک بر صفر مقابل النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: از طرف باشگاه از عوامل برگزاری مسابقه تشکر می‌کنم. در مورد بازی باید بگویم ما 6-7 بازیکن جوان‌مان را به میدان آورده بودیم. آنها برای نخستین بار بود که در لیگ قهرمانان آسیا بازی می‌کردند این بازیکنان را از تیم امیدمان آورده بودیم به خاطر مشکلاتی که داشتیم چنین کردیم. تیم ما بازی جاندار و خوبی را انجام داد. به جز یکی دو فرصتی که به تیم حریف دادیم فرصت زیادی به تیم النصر ندادیم. می‌دانید که تیم النصر از دل مسابقات لیگ این کشور به مصاف ما آمده است. آنها هفته چهارم بازی خود را در لیگ عربستان انجام داده‌اند و با آمادگی کامل به این مسابقه آمده بودند.

وی افزود:‌ ولی لیگ برتر ما هنوز شروع نشده و بدنسازی هم نکرده‌ایم. تیم ما کامل نبود. شرایط بدنی‌مان هم نسبت به حریف خوب نبود. با این حال از بازیکنان خود راضی هستیم. آنها با تمام توان مقابل تیمی که بازیکنان گران‌قیمتی و با کیفیتی دارد،‌ بازی کردند. به جز یکی دو اشتباه بازی قابل قبولی انجام دادیم، نفرات کمی داشتیم. بازیکن 17 و 18 ساله را به میدان فرستادیم که یکی دو بازیکن جوان‌مان به خاطر جوانی‌شان نتوانستند وظایف خود را به خوبی انجام بدهند. این بازی برای ما تجربه خیلی خوبی بود. نقاط ضعف خودمان را می‌توانیم در آینده برطرف کنیم. باید بازیکنانی به جمع ما اضافه شوند تا در لیگ برتر خودمان بهتر ظاهر شویم.

مربی تیم فوتبال تراکتور در مورد اینکه شما گفتید چندین بازیکن را نداشتید با این حال این نتیجه بهترین نتیجه برای شما بود، گفت: من واقعیت‌ها را گفتم. شما خبر ندارید پنجره نقل و انتقالاتی تیم ما بسته است. اگر آمار بگیرید 10 بازیکن خوب ما که در بازی‌های قبل در آسیا برای ما بازی کرده‌اند در این مسابقه حضور نداشتند. حاج صفی، اشکان دژاگه، شجاعی، میلاد فخرالدینی، خان‌زاده و عباس‌زاده بازیکنانی که در دیدارهای قبلی تراکتور به طور ثابت بازی کرده بودند. این حرف‌ها بهانه نبود ما به خاطر بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی نتوانستیم بازیکن بگیریم. ما 16 بازیکن داشتیم که 2 نفر آنها دروازه‌بان بودند. با 14 بازیکن به قطر آمدیم. ولی ما از بازی بازیکنان راضی هستیم. آنها فوق‌العاده بازی کردند. ما جوانانی داشتیم که برای اولین بار روی چمن بازی می‌کردند. بازیکنانی که در تیم‌های جوانان امید بازی کرده بودند و اصلاً در رده بزرگسالان بازی نکرده بودند.

خطیبی افزود: برخی بازیکنان جوان ما برای اولین بار در لیگ قهرمان آسیا بازی کرده بودند و به خاطر جوانی‌شان اشتباهاتی هم داشتند. با این حال روی نقاط ضعف و قوت النصر و شناختی که از این تیم داشتیم کار کرده بودیم. بازیکنان ما امروز خوب کار کردند. النصر تیم خوب و قابل احترامی است به آنها تبریک می‌گویم، به کادر فنی و بازیکنانش که به مرحله بعد صعود کردند ولی امروز ما با این بازیکنان جوان‌مان و کمبود بازیکن که داشتیم برنده بازی بودیم با اینکه یک بر صفر باختیم اما از نظر بازی و کیفیت بازی راضی بودیم. فوتبال همین است باید قبول کرد. باید برای آینده‌مان برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم و نقاط ضعف و قوت‌مان را برطرف کنیم و ان‌‌شاءالله بتوانیم مشکلات‌مان را در آینده حل کنیم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین