کد خبر: ۷۲۷۰۹۸
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰
تبلیغات

کاشت ابرو برای چه افرادی مناسب است و چگونه انجام می‌شود؟

به طور کلی اکثر افراد متقاضی مناسبی برای کاشت ابرو هستند. اصولا بهترین و با کیفیت‌ترنی مو‌ها از پشت سر گرفته می‌شوند، مو‌های صاف تا کمی حالت‌دار برای بهترین نتیجه عالی هستند، زیرا مو‌های مجعد و وز در ابرو فر شده و ظاهری بد ایجاد می‌کند. به منظور به حداقل رسیدن عوارض باید از نظر پزشکی سالم باشید و شرایط بدنی خوبی داشته باشید. ...
کاشت ابرو برای چه افرادی مناسب است و چگونه انجام می‌شود؟
آفتاب‌‌نیوز :

کاشت ابرو یک عمل زیبایی است که برای افرادی با ابرو‌های نازک یا خالی انجام می‌شود. کاشت ابرو نیز مانند کاشت ریش یا کاشت مو انجام می‌شود. در طول عمل، مو‌ها از یک قسمت بدن به ابرو منتقل می‌شوند. معمولاً مو‌ها از کف سر گرفته شده و در ناحیه ابرو‌ها کاشته می‌شوند. در نتیجه ابرو‌های پرپشت‌تری خواهید داشت.

از آنجا که پیوند ابرو روی صورت انجام می‌شود، نیاز به دقت و مراقبت اساسی دارد. در غیر این صورت، نتایج ظاهری طبیعی ندارند. به همین دلیل، انتخاب یک پزشک ماهر برای موفقیت در کاشت ابرو ضروری است. با این حال، این تنها عامل تعیین کننده موفقیت کاشت ابرو نیست.

چه کسانی متقاضی کاشت ابرو هستند؟

به طور کلی اکثر افراد متقاضی مناسبی برای کاشت ابرو هستند. اصولا بهترین و با کیفیت‌ترنی مو‌ها از پشت سر گرفته می‌شوند، مو‌های صاف تا کمی حالت‌دار برای بهترین نتیجه عالی هستند، زیرا مو‌های مجعد و وز در ابرو فر شده و ظاهری بد ایجاد می‌کند. به منظور به حداقل رسیدن عوارض باید از نظر پزشکی سالم باشید و شرایط بدنی خوبی داشته باشید. علاوه بر این، بیمارانی که مو‌های ابرو خود را در اثر ژنتیک، کندن بیش از حد یا آسیب از دست داده‌اند، به طور کلی بهترین متقاضیان هستند. بیماران مبتلا به آلوپسی و سایر علل پزشکی ریزش مو معمولاً متقاضی مناسبی برای انجام کاشت ابرو نیستند و باید به صورت فردی مورد ارزیابی قرار گیرند.

کاشت ابرو برای چه افرادی مناسب است و چگونه انجام می‌شود؟

مزایای کاشت موی ابرو

ابرو‌هایی با ظاهر طبیعی

تکنیک پیوند ابرو FUE از فولیکول‌های موی شما استفاده می‌کند و نتایج طبیعی را ارائه می‌دهد. ابرو‌های شما ظاهری طبیعی و ضخامت دلخواه شما را خواهند داشت.

بدون زخم خطی

برخی از تکنیک‌های کاشت موی ابرو باعث ایجاد زخم خطی در محل اهدا می‌شود. با این حال، دکتر الناز احمدی متخصص کاشت ابرو در زعفرانیه تهران از NeoGraft و Artas، تکنیک‌های خودکار و روباتیک FUE که زخم‌ها را از بین می‌برد، استفاده می‌کند. این تکنیک‌ها نیاز به جراحی سر یا برش ندارند.

نتایج دائمی

نتایج کاشت موی ابرو دائمی است. نیازی به هیچ روش اضافی ابرو نخواهید داشت.

اعتماد به نفس

کاشت موی ابرو که توسط جراحان زیبایی متخصص انجام می‌شود اعتماد به نفس را افزایش می‌دهد.

کاشت ابرو برای چه افرادی مناسب است و چگونه انجام می‌شود؟

مراحل عمل کاشت ابرو

کاشت موی ابرو در مطب، سرپایی و با استفاده از آرام بخش خوراکی و بی‌حسی موضعی انجام می‌شود. نیازی به بیهوشی عمومی نیست. پزشک شکل و ابعاد ابرو‌های بیمار را طراحی می‌کند و توجه زیادی به تعادل ابرو‌ها با ویژگی‌های صورت هر فرد دارد.

با استفاده از بی‌حسی موضعی، مو‌ها به طور معمول از پشت سر با برداشتن یک نوار از مو‌های اهداکننده، که سپس با استفاده از میکروسکوپ به مو‌های جداگانه تقسیم می‌شوند، برداشت می‌شوند و یا یک به یک برداشته می‌شوند. این مو‌های اهداکننده سپس در ناحیه ابرو در محل‌های برش کوچکی که علامت‌گذاری شده قرار می‌گیرند که به اندازه کافی بزرگ هستند تا فولیکول مو را بپذیرند. پزشک طبق زاویه‌ای که با زاویه رشد و جهت مو‌های ابرو جریان دارد کاشت را انجام می‌دهد تا نتیجه طبیعی ایجاد شود. پس از پیوند، فولیکول‌ها ۳ تا ۴ ماه پس از عمل شروع به رشد موی جدید می‌کنند و بهترین نتایج طی ۶ تا ۸ ماه بعد انجام می‌شود.

قبل از کاشت ابرو

مطالعات و آماده‌سازی قبل از انجام مداخلات زیبایی بسیار مهم است. باید اطمینان حاصل شود که فرد هم از لحاظ روانی و هم جسمی به این وضعیت عادت می‌کند. بیماران باید به طور کامل در مورد این روش تحقیق کرده و اطلاعات کسب کنند و تمام شک و شبه‌هایشان باید برطرف شود.

اول از همه، بیمار معاینه می‌شود و وضعیت ابرو بررسی می‌شود.

بسته به کاهش کم پشتی ابرو، تعداد گرافت‌هایی که باید جمع آوری شوند تعیین می‌شود. به طور متوسط ​​در پیوند ابرو به ۵۰۰ پیوند نیاز است.

ناحیه مورد استفاده مشخص و طراحی ابرو انجام می‌شود.

پس از اتمام تمام این مراحل، آماده سازی لازم انجام شده و روند کاشت ابرو آغاز می‌شود.

بعد از کاشت ابرو

افراد به طور طبیعی در مورد روند بعد از این روش متعجب هستند. کاشت ابرو یک روش ساده است و افراد می‌توانند مدت کوتاهی پس از استفاده از آن به خانه بازگردند. به ندرت، برخی از بیماران عوارض جانبی دارند. با این حال، این عوارض جانبی چندان جدی نیستند. هنگامی که دچار عوارض جانبی مانند تورم در ناحیه ابرو می‌شوید، نباید بترسید. چرا که این وضعیت کاملاً موقتی است.

پس از بهبود کامل، مو‌های کاشته شده بعد از ۳ تا ۴ ماه پس از کاشت شروع به رشد می‌کنند و به طور مداوم رشد می‌کنند.

پس از پیوند موفقیت‌آمیز، مو‌های کاشته شده ممکن است بعد از ۳ هفته می‌ریزند، اما این موضوع نباید باعث نگرانی شما شود، زیرا آن‌ها بعد از ۴ تا ۶ ماه بهتر از قبل رشد می‌کنند. بیمار می‌تواند طی یک هفته پس از درمان به زندگی عادی خود بازگردد.

آیا کاشت ابرو دردناک است؟ آیا خطرات یا عوارض جانبی بالقوه‌ای وجود دارد؟

از آنجا که از بی‌حسی موضعی و آرام بخش خوراکی استفاده می‌شود، این روش دردناک نیست. پس از آن، ممکن است در ناحیه اهدا کننده در پشت سر احساس درد کنید که ظرف ۲۴ تا ۴۸ ساعت برطرف می‌شود. ناحیه ابرو معمولاً بعد از عمل درد ندارد، زیرا مو‌ها به صورت سطحی کاشته می‌شوند. مانند هر عمل جراحی دیگر، در این روش نیز علاوه بر درد، خطر خونریزی، زخم و عفونت نیز وجود دارد. پزشک همیشه دارو‌های ضد درد را برای استفاده بعد از عمل و همچنین آنتی بیوتیک‌ها برای جلوگیری از خطر عفونت- که بسیار نادر است- تجویز می‌کند.

مواردی که باید در کاشت ابرو مورد توجه قرار گیرد

قبل از انجام عمل کاشت موی ابرو یا لیفت ابرو، بیماران باید در مورد بهترین جراحان کاشت ابرو تحقیق کنند. یک جراح با تجربه همیشه انتخاب بهتری است. در اکثر کلینیک‌ها، برخی جراحان مشاوره رایگان ارائه می‌دهند. بنابراین، نوبت بگیرید و سوالات خود را با جراح در میان بگذارید. باید قبل و بعد از کاشت ابرو از تجربه متخصص استفاده کنید. برخی از جراحان اطلاعات تماس بیماران قبلی خود را نیز ارائه می‌دهند تا از تجربیات آن‌ها استفاده کنید. در طول جلسه مشاوره، هر سوالی دارید از پزشک بپرسید. اما بهتر است برای اینکه سوالاتتان را فراموش نکنید، آن‌ها را از قبل یادداشت کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین