کد خبر: ۷۲۷۱۸۴
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹

ّدستیابی ارتش به فناوری ساخت بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی در یک هفته

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از دستیابی این نیرو به فناوری ساخت بیمارستان 100 تختخوابی دائمی در عرض یک هفته خبر داد.
ّدستیابی ارتش به فناوری ساخت بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی در یک هفته
آفتاب‌‌نیوز :

کیومرث حیدری در مراسم افتتاح ۱۲۶ واحد سازمانی پادگان امام رضا (ع) مراغه با بیان اینکه ۲۳ هزار خانه سازمانی برای پرسنل نیروی زمینی ارتش در کشور ساخته می‌شود، اظهار داشت: این خانه‌های سازمانی در ۴۳ شهر کشور برای تامین رفاه و آسایش خانواده‌های نیروی زمینی در دست ساخت است.

وی افزود: تا یک ماه آینده ۹ شهرک سازمانی در استان‌های زنجان، آذربایجان‌شرقی، لرستان، همدان، تهران، سیستان، کرمان به بهره‌برداری خواهد رسید.

حیدری اضافه کرد: در آذربایجان‌شرقی نیز یک‌هزار و 110 خانه سازمانی ساخته می‌شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه از دستیابی این نیرو به فناوری ساخت بیمارستان 100 تختخوابی دائمی در عرض یک هفته خبر داد.

حیدری گفت: از این بیمارستان‌ها تاکنون ۶ مورد در استان‌های قم، گیلان، اصفهان و سیستان ساخته شده و به نوبت در دیگر استان‌های کشور نیز ساخته خواهد شد.

وی یادآور شد: این بیمارستان‌ها به ونتیلاتور، مانیتورینگ، اکسیژن ثابت، سیار و کپسولی مجهز می‌شوند.

حیدری تصریح کرد: ولایت‌محوری، عدالت‌مداری و شایسته‌سالاری از شاخصه‌های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

معاون آماد و پشتیبانی ستاد کل نیروهای مسلح نیز در این مراسم بیان داشت: ساخت خانه‌های سازمانی کمک به تامین رفاه و معیشت پرسنل ارتش است.

دره‌باغی افزود: با وجود خانه‌های سازمانی، پرسنل ارتش به راحتی و آرامش خیال می‌توانند ماموریت‌های محوله برای تامین امنیت کشور را انجام دهند.

امام جمعه مراغه همچنین در این مراسم متذکر شد: نیرو های مسلح جمهوری اسلامی ایران در سایه استقامت در دنیا به عزت و سربلندی دست یافته‌اند.

پورمحمدی افزود: حرکت خوب ارتش در نهضت خانه‌سازی برای پرسنل اقدامی پسندیده برای آرامش و آسایش خانواده‌ها است.

وی اضافه کرد: لازم است، این حرکت متوقف نشود و با سرعت، کیفیت و وسعت بیشتری ادامه پیدا کند.

با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش ۱۲۶ خانه‌های سازمانی مهر ولایت پادگان امام رضا (ع) مراغه با صرف ۱۰۰ میلیارد تومان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین